Gjest Undrer'n Skrevet 4. mai 2003 #1 Skrevet 4. mai 2003 Hva betyr det tegnet når en holder både lillefingeren og pekefingeren opp, mens de andre er nede og en holder innsiden av hånden mot seg selv? Håper dere skjønner hva jeg mener..Vanskelig å forklare noe bedre :oops: Men kanskje denne linken gjør det lettere;http://www.adomonde.qc.ca/images3/avril.jpg
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #2 Skrevet 4. mai 2003 Det betyr noe sånn som "Alle de kule folka på satanband konserten gjorde dette, og de var kule, så da skal jeg også gjøre dette!" Mer vet jeg ikke.
Gjest Duchess Skrevet 4. mai 2003 #3 Skrevet 4. mai 2003 Jeg trodde det betydde dra til helvete jeg....men sikker er jeg ikke..
Sister Blue Skrevet 4. mai 2003 #4 Skrevet 4. mai 2003 Er det ikke "The sign of the Goat" da? Geita/satan, og lillefinger/pekefinger skal representere hornene? Tror vel de færreste rundt om på konserter som bruker dette tegnet (for det er mange!) er satandyrkere, men metal/heavy har jo alltid blitt assosiert med "den ondes musikk", og dette tegnet kan også kalles "sign of metal".
Gjest Kinga Skrevet 4. mai 2003 #5 Skrevet 4. mai 2003 Stemmer i med Sister Blue; tegnet skal ligne horn - et symbol på satan. Ganske utvannede greier og man behøver ikke være ihuga djeveldyrker for å bruke det. Vibeke
Cilla Skrevet 4. mai 2003 #6 Skrevet 4. mai 2003 Hvis en holder de samme to fingrene opp, pluss tommelen ut, hva betyr det da??? Tror ikke det har noe med satan dyrking å gjøre??
Sister Blue Skrevet 4. mai 2003 #7 Skrevet 4. mai 2003 Hmm..tror ikke det har noen annen betydelse?! Kanskje "halen til Satan"? Hehe..
Morgan Skrevet 5. mai 2003 #9 Skrevet 5. mai 2003 Det tegnet med hånden vendt ut/bort fra deg,skal forestille Djevelen med horn.Eller at du er veldig evil.Kan godt brukes på party og hardrock-konserter.Skal da holdes på strak arm opp mot scenen i hyllest mens du headbanger.Vær forsiktig med ølen. Flittig brukt av ACDC,Ronnie james dio,Iron maiden og andre legender.Nevnte jeg Ozzy? Det andre,med hånden vendt inn mot deg selv,aner jeg ikke hva betyr.Det ser mest ut som en avlegger de stjal i Gangsta-rapper-yo-in-the-house-miljøet down town yo vi er kule og kan rappe sinnsykt fort,og ser noe mer plagiert ut.Aner ikke.
Gjest Undrer'n Skrevet 5. mai 2003 #10 Skrevet 5. mai 2003 Takk for svar! Men er det noe forskjell på når en holder håndflaten ut fra seg selv og når en holder håndflaten inn mot seg selv? Det er jo det samme tegnet, bare at hånda er vendt andre veien.. Har nemlig sett begge deler..
Fat Sally Lee Skrevet 5. mai 2003 #11 Skrevet 5. mai 2003 Det betyr noe sånn som "Alle de kule folka på satanband konserten gjorde dette, og de var kule, så da skal jeg også gjøre dette!"
Gjest ButtHead Skrevet 5. mai 2003 #12 Skrevet 5. mai 2003 Takk for svar! Men er det noe forskjell på når en holder håndflaten ut fra seg selv og når en holder håndflaten inn mot seg selv? Det er jo det samme tegnet, bare at hånda er vendt andre veien.. Har nemlig sett begge deler.. Det lurer jeg også på
Lisle Skrevet 5. mai 2003 #13 Skrevet 5. mai 2003 Hvis en holder de samme to fingrene opp' date=' pluss tommelen ut, hva betyr det da??? Tror ikke det har noe med satan dyrking å gjøre??[/quote'] i filmen the river wild betydde dette tegnet "jeg elsker deg" på tegnspråk
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #14 Skrevet 5. mai 2003 Fankern, og så jeg som alltid har trodd at tegnet betyr "fire pils til sagbruksgutta med cerebral parese" *tar i samme sekund selvkritikk*
Gjest Lottemor Skrevet 5. mai 2003 #15 Skrevet 5. mai 2003 Cilla skrev: Hvis en holder de samme to fingrene opp, pluss tommelen ut, hva betyr det da??? Tror ikke det har noe med satan dyrking å gjøre?? i filmen the river wild betydde dette tegnet "jeg elsker deg" på tegnspråk Må bare föye til at det er det amerikanske (kan også väre det engelske,er nesten hel sikker på at det er det amerikanske )tegnspråket som har dette tegnet med betydelse "Jeg elsker deg"
Gjest ButtHead Skrevet 5. mai 2003 #16 Skrevet 5. mai 2003 Takk for svar! Men er det noe forskjell på når en holder håndflaten ut fra seg selv og når en holder håndflaten inn mot seg selv? Det er jo det samme tegnet, bare at hånda er vendt andre veien.. Har nemlig sett begge deler.. Ingen som vet? Skulle gjerne ha visst forskjellen jeg også
Tusseline Skrevet 7. mai 2003 #18 Skrevet 7. mai 2003 Er det ikke er form for "Metal- hilsen" da? m/ 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå