Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener annehver dag på trenings studio, noe som resulterer i veldig mye svetting, som går hardt utover treningsskoene mine:p jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal få vaska de ordentlig. Jeg har ikke tørketrummel, og hvis jeg skal slenge de i vaskemaskinen så tørker de jo ikke før om en uke (og lukta er like ille, fordi de har tørka for sent.)

Så, hva gjør dere andre? Har prøvd x-it spray, og sånn fot deodorant. men føler ikke at det hjelper så mye. (og skoene koster 900, så å ha flere sko å bytte på blir ikke så aktuelt med det første:p)

Noen tips?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje prøve å sette de ut, så får de lufte seg over natten? tar nok ikke vekk all lukt, men vil jo tro det blir bedre..

Skrevet

Jeg pleide å slenge joggeskoene i vaskemaskinen og så ha dem på skotørkeren etterpå,men nå leste jeg at man ikke skal ha dem i vaskemaskinen eller oppbevare dem i nærheten av sterk varme fordi det kan gjøre at gummien råtner og limet løsne.virker jo logisk da.

det beste er å skrubbe skoene med en tannbørste og lunkent vann og fylle dem med avispapir før man setter dem til tørk.

Puh,for en jobb........

Skrevet

Jeg trener også mye, men har aldri tenkt på å vaske skoene... :sjenert: Ikke bytter jeg så ofte som man burde heller.

Kjøpte nye løpesko nettopp, og da sa dama at skoene kunne spyles i dusjen hvis man bruker de utendørs og de blir skitten. Vaskemaskin ble ikke anbefalt.

Tror jeg ville ha luftet skoene.

Skrevet

jeg får prøve å lufte de godt mellom treningene. nå er det jo så kaldt og friskt i lufta, så satser på at det hjelper litt:)

Skrevet

Det er vel bakterier som lukter, så for å drepe bakteriene ville jeg forsøkt å putte skoa i en pose og legge dem i fryseren over natta jeg...

Skrevet

Det finnes noen "kuler" som selges på skobutikk, som du kan legge inn i skoene og som fjerner lukt. Har prøvd de selv, og de virker (men skoene mine luktet ikke så veldig mye).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...