Bomull Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg flakker litt frem og tilbake her nå... Vi har lyst på en tur til varmere strøk i midten av juni, og hittil har vi vurdert Hellas, men vi har også lyst til å dra til Egypt. Er det veldig varmt der i juni? Jeg så at det lå mellom 35-40 grader i fjor...... Er det noen som har vært der i juni? Evt hvor anbefaler dere at man drar?
Gjest Pupsilure Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Jeg var i Egypt i midten av mai for to år siden. Og det var varmt!! Vet ikke akkurat hvor varmt, for selv om vi spurte mange ganger på hotellet virket de ikke til å bry seg om det, eller forstå hvorfor vi spurte..... Så vi fikk aldri noe svar. Jeg var veldig fornøyd med egypt, men kommer jo helt an på hva man ønsker av ferien. Noen er veldig negative. Jeg har bestilt meg tur til Tunisia i mai i år
Trampe Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Vi var i Kairo i slutten av juni/ begynnelsen av juli i fjor. Det lå mellom 35 og 40 grader da også. Vi er ikke spesielt glade i ekstrem varme, så vi var spente på hvordan det kom til å gå, men det gikk overraskende bra! Med basseng på hotellet som vi kunne avkjøle oss i, og aircondition i minibussen vi brukte på utflukter var det null problem. Jeg sliter med hodepine i varme, men jeg hadde ikke vondt i hodet en eneste dag Vi drakk mye vann og cola, og det holdt for oss.
gard Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Hei Du kan finne vær-statistikk på http://www.weatherbase.com :-)
Bomull Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 28 grader er jo overkommelig Tror det blir Hurgada jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå