Gjest Gjest_Tilde_* Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hei alle sammen! Sitter her med MASSE følelser!! Er stup forelska, noe som er helt vidunderlig, men samtidig - jeg stoler ikke på typen min og jeg føler meg UTROLIG lett såret..!! Savner han veldig, elsker han, men jeg er litt redd - han har meg nærmere enn noen har hatt meg før, føler virkelig at dette er annerledes, akkurat som min første virkelige kjærlighet. Men han har litt "snuskete" fortid... Noe han i det minste har fortalt meg om.... hadde for et år siden et seksuelt forhold til en ung jente, har vært utro tidligere, har lurt ei jente på nettet med å lyve om alderen, og havnet i avhør for det. Omgås exen og mange andre kvinnelige venner. Så han fikk en meld av ei en gang; jeg har det bra... men har lyst på deg. reagerte veldig og han forklarte det sånn at han hadde vært avisende, men at hun hadde drukket og tydeligvis hadde et godt øye til han. Vil så gjerne klare å stole helt på ham, for han betyr så ufattelig mye for meg!! Men jeg blir så utrolig sjalu og såret for ingenting... Føler meg helt lost, følelsene river inni meg. Og en ting til, han driver og prater om tidligere jenter og sex md de osv osv... jeg har aldri nevnt tidligere typer, fordi jeg ikke synes det er noe gøy å høre på selv. Kjenner bare at det knyter seg i meg når han prater om sånt. Blir lei... er bare så utrolig utrolig glad i han, og elsker han!! Han sier at han har de samme følelsene, og jeg tror d. Er så deilig med all den kjærligheten han gir mg:) mn nå prater jeg meg bort:P Poenget er, hva er deres mening om dette?
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Åh, jeg er også midt i den herlige forelskelsen, der alt føles skremmende riktig :D Nyt det! Først så lurer jeg på hvor lenge han har levd singellivet? Hvis han har vært singel lenge kan det hende han ikke tenker over hvilken innvirkning hans åpenhet når det kommer til tidligere damer og sex har på deg? Aller først synes jeg du skal fortelle han hva du synes, eks. at du ikke vil høre om hans tidligere erobringer fordi dette gjør deg sjalu. At han forteller deg om dama som sender melding og viser interesse; han har ikke gjort noe galt! Han kan ikke styre hva andre damer gjør, han bestemmer hvordan han velger å forholde seg til dem. Min kjæreste får også meldinger av damer som er interessert. Ja, jeg blir sjalu. Men jeg har all grunn til å stole på ham. Og det burde du også. Sjalusi kan surne den søte forelskelsen. For vår del har det virkelig hjulpet å snakke om faktorer som kan frembringe sjalusi hos hverandre. Vi bryr oss om hverandre, og vil at den andre skal ha det bra. Det gjelder å stole på hverandre. Litt sjalusi er sunt, men ikke la det ta overhånd...
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Oh, så ikke at han hadde vært utro tidligere. Da blir det straks mye vanskeligere... Snakk med ham. Du bør ihvertfall gjøre det klart at utroskap betyr kroken på døra! (hvis du har nulltoleranse for utroskap da så klart)
Gjest meg;) Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Oh, så ikke at han hadde vært utro tidligere. Da blir det straks mye vanskeligere... Snakk med ham. Du bør ihvertfall gjøre det klart at utroskap betyr kroken på døra! (hvis du har nulltoleranse for utroskap da så klart) Har sagt til han at jeg har nulltoleranse for utroskap, men han har forklart meg at grunnen til at han gjorde det var hevn.... dama som han hadde vært sammen med lenge var utro mot han og han oppdaga d. Mn uansett, jeg skal prøve å glemme alle de negative tankene og bare nyte forelskelsen fullt ut^^, det er jo så deilig :rødme: finnes ikke noe bedre;)
Nabodama Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Hei alle sammen! Sitter her med MASSE følelser!! Er stup forelska, noe som er helt vidunderlig, men samtidig - jeg stoler ikke på typen min og jeg føler meg UTROLIG lett såret..!! Savner han veldig, elsker han, men jeg er litt redd - han har meg nærmere enn noen har hatt meg før, føler virkelig at dette er annerledes, akkurat som min første virkelige kjærlighet. Men han har litt "snuskete" fortid... Noe han i det minste har fortalt meg om.... hadde for et år siden et seksuelt forhold til en ung jente, har vært utro tidligere, har lurt ei jente på nettet med å lyve om alderen, og havnet i avhør for det. Omgås exen og mange andre kvinnelige venner. Så han fikk en meld av ei en gang; jeg har det bra... men har lyst på deg. reagerte veldig og han forklarte det sånn at han hadde vært avisende, men at hun hadde drukket og tydeligvis hadde et godt øye til han. Vil så gjerne klare å stole helt på ham, for han betyr så ufattelig mye for meg!! Men jeg blir så utrolig sjalu og såret for ingenting... Føler meg helt lost, følelsene river inni meg. Og en ting til, han driver og prater om tidligere jenter og sex md de osv osv... jeg har aldri nevnt tidligere typer, fordi jeg ikke synes det er noe gøy å høre på selv. Kjenner bare at det knyter seg i meg når han prater om sånt. Blir lei... er bare så utrolig utrolig glad i han, og elsker han!! Han sier at han har de samme følelsene, og jeg tror d. Er så deilig med all den kjærligheten han gir mg:) mn nå prater jeg meg bort:P Poenget er, hva er deres mening om dette? Får ikke noen god følelse når jeg leser dette. Jeg har også vært sammen med en som hadde vært sammen med mange....men han hadde ikke noe snusk. Og han var totalt ærlig om alt, og jeg var hverken sjalu, eller hadde grunn til det. Magefølelsen min var god, men det virker ikke som at din er det. Det virker som kjæresten din også er ærlig.....men samtidig virker han litt ufølsom når du sier han prater om ekser og sex med dem. Heller ikke det at han har vært i avhør for å ha lurt ei jente med alderen, er bra. Jeg kan jo ta feil, men jeg tenker da på en mann som har tatt kontakt med ei jente som er altfor ung. Har du dårlig magefølelse på dette, bør du ta det på alvor. Du stoler ikke på ham, kanskje med grunn...? Hvor lenge har dere vært sammen? Du har ihvertfall et sant kaos med følelser inni deg, tvil og tro. Det vil nok fortsette en god stund. For min del ville jeg tenkt over hva jeg ville ha i livet mitt. Er et sånt følelseskaos verdt det eller ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå