Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Heisann, to ganger har jeg fått beskjed om svettelukt ifra armhulen min mens hun ligger på armen min, det har gjerne vært etter en litt lang og stressende dag. Tror ikke at det er et problem til vanlig, men samtidig er jo dette noe som de fleste vil kvie seg svært mye for å si ifra om. Synes selv det er litt mye å dusje om morgenen og om kvelden, og det å dra på jobben med sove-frisyre er ikke spesielt aktuelt så da må jeg dusje om morgenen. Får vurdere å legge om dusjvanene mine til to ganger om dagen. Har i tillegg klippet hæret i armhulene kortere for å redusere eventuell lukt. Krever dere at mannen deres dusjer før han kommer og legger seg ?
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Om han stinker, så er det greit om han tar en kjapp vask. Håret kan jo vaskes neste dag.
eximus Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Jeg synes ikke det er nødvendig med en dusj dersom det ikke har vært noe spesielt. Mannekroppslukt er veldig naturlig faktisk veldig godt (iallefall minsin;).
Gjest Stearinpikken Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Hva med å bruke en klut for å vaske armhulen i løpet av dagen og heller holde dusjingen til morgenen?
t_one Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Du vet.. man kan jo bare ta en klut og vaske seg litt i armhulen. Hvis du er en person som svetter masse kan jo en dusj være godt for deg også, men det burde ved vanlige forhold holde å bare vaske litt der det lukter. Ta på litt mild deodorant før man legger seg kan jo også være et tips. Gutter bruker ofte deoer som er veldig parfyrmerte, og de fungerer ikke alltid like godt. Kjøp en enkel deo uten parfyme fra apoteket. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 La henne slippe å ventilere denne forferdelige lukten når det finnes tusenvis av deodoranter...
Supramundane Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Jeg synes ikke det er nødvendig med en dusj dersom det ikke har vært noe spesielt. Mannekroppslukt er veldig naturlig faktisk veldig godt (iallefall minsin;). Signerer denne!
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Litt mannfolk lukt er bare deilig, men stinker det mye så trenger du jo bare å vaske deg i armhulen med såpe og vann, før du påfører deodorant. Så slipper du å dusje to ganger om dagen
Gjest Gjest^^¨¨ Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Eventuelt kan du stikke innom apoteket for å kjøpe aluminumsklorid NAF som du bruker som en deodorant en gang i uken over natten, så vasker du det bort når du skal stå opp. Det gjør at du ikke svetter i det hele tatt på plassen du bruker den (altså i armhulene), og kan bruke vanlig deodorant uten å måtte være redd for å lukte eller svette Jeg har selv brukt dette i flere år og har fått samboeren min til å prøve. Genialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå