Essie_ Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hei! Når jeg skulle bestille varer herfra fikk jeg beskjed om å oppgi en leveringsadresse hvor det var noen hjemme mellom 9 og 17. Så det jeg lurer på da er om pakken blir levert på døren - og i tilfelle om det er noen annen mulighet? Jeg har desverre ikke tid eller mulighet til å sitte hjemme og vente på at pakken blir levert. Har prøvd å lete etter svar her på forumet, men har ikke funnet det. Så jeg ville vært veldig glad for svar fra erfarne LF-shoppere
venus* Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt...håper noen andre kan! Jeg benytter meg av sjansen til å spørre et tilleggspørsmål - kommer pakken i postboksen eller om den sendes rekommandert, slik som hos strawberrynet?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Pakkene fra LF kommer i postkassen,dvs. de er som oftest for store, slik at du får beskjed fra posten og må hente dem på postkontoret når det passer seg sånn. Altså null levering på døra, og heller ikke rekommandert sending.
Essie_ Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Pakkene fra LF kommer i postkassen,dvs. de er som oftest for store, slik at du får beskjed fra posten og må hente dem på postkontoret når det passer seg sånn. Altså null levering på døra, og heller ikke rekommandert sending. Takk for raskt svar, Morgan le Fay:) Endret 3. mars 2008 av Anemsi
Essie_ Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 Har et spm til jeg.. Trodde man kunne betale med paypal på LF? Vil jo tro at det går helt fint å oppgi kortinformasjonen til LF, men hadde likevel følt meg tryggere hvis jeg kunne betalt gjennom paypal. Det har gått bra når dere har bestilt?
Bomullstrusa Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Har et spm til jeg.. Trodde man kunne betale med paypal på LF? Vil jo tro at det går helt fint å oppgi kortinformasjonen til LF, men hadde likevel følt meg tryggere hvis jeg kunne betalt gjennom paypal. Det har gått bra når dere har bestilt? Gikk bra med meg ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå