Hedda-78 Skrevet 4. mai 2003 #1 Skrevet 4. mai 2003 Hei! Føler berre for å fortelle alle sammen at eg har blitt singel. Har vore saman med typen i tre og eit halvt år, folrlova og sambuerear og fulle pakke. No har vi funne ut at det ikkje er oss to her i livet, og han kjem til å flytte. Det rare er at no når beslutninga endeleg er tatt (har skranta i ca ett år) er vi begge så letta og i så godt humør at vi har det kjempefint i lag akkurat no. Alt blir lettare når ein er i godt humør, ikkje sant? No kjem eg akkurat heim fra byen og ventar på å bli edru, håpra eg ikkje har skrive for mange skrivefeil, eg ser ikkje heilt klart. Følte for å drikke litt i dag ja. Veit ikkje heilt kva eg hadde lyst til å skrive, men angrar litt no, sidan vi har det så bra akkrurat no, meinar eg. Huff, det kjem til å bli tomt her når han har reist........ Hedda treng ein klem no, er litt trist.....
Linemor Skrevet 4. mai 2003 #2 Skrevet 4. mai 2003 Hvis dere har det bedre nå er vel det bare et bevis på at dere tok den rette avgjørelsen. men det er vel ikke så rart om det kan komme til og virke litt tomt med en gang, men det går over. det er nok ikke lett og bryte bestandig, men noen ganger er det nok det beste for begge to. men du skal få en god klem av meg. ønsker dere lykke til hver for dere. er det ikke bare fint at dere kan skilles som venner da.
Gjest Kinga Skrevet 4. mai 2003 #3 Skrevet 4. mai 2003 Oi! Kjenner meg igjen... Jeg angret også, men kom frem til at det igrunnen var godt å angre litt, ellers hadde kanskje alle de årene vi hadde hatt sammen føltes helt bortkastet. Samlivsbrudd = sorgprosess. Sorgprosesser tar tid. Gi deg selv tid til å være lei deg. klem fra Vibeke
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #4 Skrevet 4. mai 2003 Vil bare gi deg en god klem jeg! :D Vondt blir det nok uansett, men "tiden leger alle sår"...
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #5 Skrevet 4. mai 2003 Tiden løser det meste!!!!!!!! Klem fra meg...... :kysse: Dette fikser du!!!!!!!!
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. mai 2003 #6 Skrevet 4. mai 2003 Jeg håper det ordner seg for dere begge, som andre sier her - tid leger de fleste sår. Om ikke annet, så kan det være så enkelt at tid fra hverandre gjør godt.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #7 Skrevet 6. mai 2003 Dette var akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv! :D Gjorde det slutt med samboeren for 2 mnd siden,hadde vært sammen i 5 år.Var litt nervøs for hvordan det skulle bli etterpå,og riktignok var det veldig tøft i begynnelsen,for begge,men nå har vi det så bra sammen som vi ikke har hatt det på lenge!! Ganske ironisk egentlig... Er vel noe med det at vi slipper å gå og være usikre hele tiden,nå er alt ut i det åpne og vi har snekket veldig mye om alt som har skjedd og hvordan det blir. Er så utrolig lettet for at alt gikk så bra,og jeg tror nok han vil være min beste venn for alltid!! :D -Glacy-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå