Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er idag medlem av både Bokklubbens barn og Goboken. Frem til nå er det bøkene fra Goboken som har falt best i smak hos jenta vår, tror det er fordi det ofte er med lyder og andre effekter i bøkene fra Goboken....

Vurderer å melde oss ut av en av bokklubbene, men er litt usikker på hvem....

Erfaringer med de ulike bokklubbene fra 10 mnd alder og oppover???

Videoannonse
Annonse
Gjest *Mim*
Skrevet

Jeg synes absolutt at Bokklubben er best. Bøkene der har kanskje mindre lyd og bling, men bedre litterær kvalitet.

Gjest Gjest
Skrevet

Bokklubben! Helt klart, Go'boken er det bare tull med. Jeg ble "lurt" inn igjen i og med at de nå hadde fått nettsidene sine opp og gå (før måtte man bl.a. sende mail hver mnd. for å avbestille), men sidene deres fungerer overhode ikke (for meg hvertfall), så nå melder jeg meg ut for andre gang. Kjøper heller i bokhandel eller gjennom vanlig nettbutikker nå, men vil du først ha en bokklubb ville jeg altså satset på Bokklubben.

Skrevet

Har valgt både og...

Synes Go'boken fortsatt har en del bra bøker for ettåringen, men mindre enn før... (De siste bøkene ødelegger han mer enn han leser.)

Bokklubbens barn derimot synes jeg fortsatt han er litt liten for. (Men må være medlem litt til, siden vi bandt oss for et år... )

Har valgt å fortsatt være medlem i Go'boken, men har gått på nett og sagt at vi kun ønsker boktilbud tre ganger i året. hver 4. eller 5. mnd, tror jeg...

Skrevet

Jeg ville valgt Ole Brumm babybokklubb i steden jeg. Meldte inn M der rett før jul, hun var da halvannet år. Og hun elsker bøkene derfra!

http://www.egmontkids.no/bokklubber/ole_brumms_babyklubb

I hver pakke er det en pekebok med to-tre setninger på hver side, og en bok med litt mer å lese. Små korte fortellinger, sanger, dikt, regler. Og "oppgaver", ting å peke på og snakke om. Farger, former, tall. Følelser, venner... Midt i blinken for oss i alle fall.

Gjest Raptuza
Skrevet

Syns det er litt dumt at det ikkje er noko særleg bokklubbtilbod til større barn. Har ei datter på ni som er glad i bøker.

Gjest Rosin
Skrevet
Syns det er litt dumt at det ikkje er noko særleg bokklubbtilbod til større barn. Har ei datter på ni som er glad i bøker.

Her er et tilbud for barn opp til 12. http://www.blamannbok.no/info.html

Har selv ikke erfaring med den eldste aldersgruppen i bokklubben. Bøkene som har blitt tilbudt aldersgruppen 2-5 har vært av god kvalitet.

Skrevet

Min erfaring er at når ungene blir litt større, dvs. fra ca. 2 år, henger ikke Go'boken med lenger. Da blir bøkene der for barnslige og det blir mange bøker som er nokså like; samme tema, samme effekter. Av den grunn meldte vi oss ut derfra og fortsatte med Bokklubbens barn.

Skrevet

Jeg var med i bokklubbens barn gjennom hele oppveksten, og kan ikke huske at jeg savnet mye bøker.

(Men så hadde jeg jo biblioteket i tillegg. Da kunne jeg lese det jeg ville. )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...