Belle Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Hei! Jeg sitter her med en splitter ny SE 910i,den nektter å slå seg på og den vil heller ikke lade! Er det noen her som vet hva grunnen kan være? Vil bruke den nye mobilen nå Hjelp,vær så snill! Endret 3. mars 2008 av Belle
Gåsen Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Ja,batteriet sitter som det skal! kan være feil med mobilen, eventuelt laderen? Men det skal alltid gå an å slå på en ny telefon selv om man ikke har ladet den noe. Lever den inn du.
Belle Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 kan være feil med mobilen, eventuelt laderen? Men det skal alltid gå an å slå på en ny telefon selv om man ikke har ladet den noe. Lever den inn du. Laderen funker som bare det,har testet den på en annen mobil. Surt når man kjøper en vare og det ikke virker
lille kylling Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 har samme mobil som deg. min virker som bare den men har hørt at noen av de kan ha feil på av/på knappen på toppen der. du holder knappen lenge nok inne? i så fall er det veldig rart den ikke starter. da går du tilbake der du kjøpte den så prøver dem den så bør du få ny på dagen. jeg er kjempe fornøyd med min helt til jeg mistet den på jobben og fant den flere timer etter på under søle og på kjørt,men den virker
Gjest Ingrid BN Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Dette høres ut som en klassisk "DOA-telefon". DOA står for Dead On Arrival.. Altså at telefonen er død allerede før du har kjøpt den. Dette skal ikke være noe problem, bare dra dit du kjøpte den og be om ny.
Belle Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2008 Dette høres ut som en klassisk "DOA-telefon". DOA står for Dead On Arrival.. Altså at telefonen er død allerede før du har kjøpt den. Dette skal ikke være noe problem, bare dra dit du kjøpte den og be om ny. Takk for svar! Jeg sendte den i retur og i dag har dem sendt meg en ny i retur. Det ordner seg alltid for snille piker
Gjest Ingrid BN Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Så bra! Lykke til, håper det går bedre denne gangen!! Husk: ett år garanti, 4 -5 års reklamasjon. Og hvis du noen gang leverer inn mobilen til reperasjon, så skal du, når det er samme feilen den tredje gangen, få reklamasjon på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå