Gå til innhold

Takker for meg her

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_frk.fryd_*
Skrevet

Hei allesammen!!

Eg er nå endelig gravid!!!!! etter mykje prøving og feiling.

Har vore inn og ut mange ganger her på forumet og vil takke for mange gode råd.

Eg har lest mange plasser at det er lurt å ha sex tredje hver dag eller annakvar dag i perioden rundt eggløsning, men vil berre sei at eg var her inne og leste eit innlegg der ei sa at dei hadde drevet på som kaniner og hatt så masse deilig sex berre for å ha ein fri periode og berre nyte det, så etter at eg og min mann somregel hadde sex annakvar dag rundt eggløsning og det ikkje funka. bestemte vi oss for å ha ei slik fri helg med god nytelses sex og det skal eg sei var det som skulle til.

Har også lest at fløyte skulle hjelpe på. så vi bøtta innpå med is og jordbær med sjokolade saus på.

ORGASMISKT!!!!!!

Så det jeg tror var nøkkelen var NYTELS!!!

Lykke til videre til alle dere prøvere

:gravid: 8 veker på vei!! gleder meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :blomst:

Skrevet

Gratulerer!

ååh.. jeg som er så glad i Fløtesaus! så vittig det med at man tar en pause for å slappe av og der sitter den... jeg er ikke kommet til det punktet der jeg klarer det enda...dessverre! kommer nok!

nytelse ja.. føler sexen er veldig påtvingt rundt eggeløsning...

Lykke til videre med svangerskap og alt som følger!

Skrevet
Gratulerer!

ååh.. jeg som er så glad i Fløtesaus! så vittig det med at man tar en pause for å slappe av og der sitter den... jeg er ikke kommet til det punktet der jeg klarer det enda...dessverre! kommer nok!

nytelse ja.. føler sexen er veldig påtvingt rundt eggeløsning...

Lykke til videre med svangerskap og alt som følger!

Det er nok ganske så tilfeldig at det klaffer for enkelte når de slapper av og nyter sexen. Sannsynligvis ville det klaffet uansett. Sædcelle og egg forandrer seg jo ikke om man stresser med prøvingen eller slapper av.

Skrevet (endret)
Det er nok ganske så tilfeldig at det klaffer for enkelte når de slapper av og nyter sexen. Sannsynligvis ville det klaffet uansett. Sædcelle og egg forandrer seg jo ikke om man stresser med prøvingen eller slapper av.

Joda, å være avslappet kan absolutt ha noe å si. For det første er sjansen for at man faktisk får eggløsning større. Mannen får ofte en kraftigere utløsning når han er avslappet. Og sannsynligheten for at kvinnen får en skikkelig orgasme er større, som igjen gir sædcellene et godt miljø å svømme i. (fuktigheten som produseres under orgasmen har samme konsistens som el-slim, som gir sædcellene "transportårer" å svømme i.) Kroppen fungerer bedre både hos kvinner og menn når man ikke stresser, det er det ingen tvil om. Så for friske mennesker kan stress-eller ikke stress utgjøre forskjellen å bli gravid i løpet av kort tid (innen 6 mndr), og lengre tid (inntil 6-12 mndr). Altså, man ville blitt gravid med tid og stunder uansett, men stress gjør at man trenger flere sykluser for å treffe blink og vice versa.

Glemte helt å si Gratulerer ttil den Gravide! :fnise::klemmer:

Endret av la Flaca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...