Gjest jentapånett Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 I går startet jeg å skrive med en mann på et nettdating sted. Jeg er 28 og han er 36 år. Vi skrev ganske mye sammen i går og føler vi har en bra kjemi (over nett da ). Han sier i dag at han gjerne vil møte meg, men at det var litt stress denne uken så muligens neste uke. Vi skrev mye og det var veldig hyggelig, har fått koselig mld i dag også. Jeg har skrevet med et par gutter før, men det ble ingen ting ut av det. Merket med en gang når vi møttes, at vi IKKE passet sammen. Kjenner jeg er litt redd for å møte enda en. Hadde vel bestemt meg for at nettdating ikke var noe for meg, men han jeg har møtt nå virker sååå bra!! Er det for tidlig å møtes neste uke?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Om det er for tidlig er det vel bare du selv som kan svare på.... ; ) Jeg møttte typen min på nett, og vi pratet til og fra i et halvt år før vi møtes... Jeg er av den forsiktige typen jeg da...he, he....!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Jeg foretrekker å treffe folk rimelig kjapt. En god dialog på nett betyr ikke at det er noe kjemi IRL. Like greit å få "luket" ut folk med en gang slik at du ikke bruker unødvendig tid og følelser på noe som ikke viser seg å ha noe for seg. Det er kun i møte ansikt til ansikt at man vet om det kan være noe mer.
Noli Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Vi møttes på en irc-kanal, så det kvalifiserer vel ikke til nettdating, men vi snakket sammen i fem mndr før vi møttes, først på irc, så msn, og så telefonen. Jeg er ganske pysete.
Suzy Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Hvorfor ikke få det unna så fort som mulig? Jeg tror på å møte folk så raskt du kan for å finne ut om det er noe kjemi der i virkeligheten også. Møt ham til en kaffe til uka og se åssen det går.
Gjest jentapånett Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 ...meg igjen. Sitter på nett nå, har skrevet med han hver dag. Ikke så mye som første kvelden, men vi har en god tone og syns han fortsatt virker super god.. Nå har det seg sånn at han skulle bort i kveld, så han er ikke online. Jeg er hjemme og sitter på nett, surfer litt og er inne på datingsiden. Det er flere som har skrevet til meg, at de vil bli kjent osv.. Jeg svarer ikke på det. Men det er en jeg har svart, var noe med han.. det ble bare sånn. Han skriver sååå bra, skriver det jeg bare kunne drømt om at en gutt sier. Vi skriver laaange brev. Føler han her også er en kjernekar, en sjelden kar som reflekterer like mye som meg over alt fra A til Å. Sjelden jeg møter menn som er så på nett som med meg. Han første jeg skriver med (han som er ute i dag) han skriver jeg mer hverdagslige ting med, alt fra barndomsminner til hva som er skjedd på jobb. Han "nye" fra i kveld, skriver jeg mer om indre tanker og verdier jeg har.. Føler han er en jeg kan prate med alt om, en som jeg kan stole på og være min beste venn.. Hvordan skal jeg velge? vet jeg kan skrive med begge og møte begge for å se ann kjemien.. men syns det er vanskelig å date to samtidig!!
Gjest StockDama Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 pffft, møt begge, hva om du velger bort akkurat den som kunne vært din livs kjærleik? =p
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Hva venter du på? Møt dem begge, så slipper du å gå og skrive lenge med flere på en gang, det er også mindre press og mindre skummelt når man ikke føler at man kjenner hverandre ut og inn. Når jeg har nett-datet, har jeg vært bevisst på å møte menn ganske snart. Har hatt mange hyggelige opplevelser, selv om det ikke var drømmemannen.
aline Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 du dater jo egentlig ikke to stykker selv om du skriver med to og kanskje tar en kaffe med begge for å se om noen av dem er interessante nok TIL å date. så lenge det er nytt med begge og ikke har vart i lange tider, så tror jeg ikke du skal være sikker på at de er totalt ekslusive i sin prat med kvinner heller, det tror jeg ikke nødvendigvis man er før etter litt lenger tid. prat med begge, møt dem når det føles rett for deg og se så hva som føles riktig videre.
DDuck Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Jeg snakket sammen med en på nett i over et halvt år før vi møttes, men grunnen til at vi ikke møttes før var pga at jeg bor i nord norge og han på vestlandet.. (dyre flybilletter ) Men hadde vi bodd mer gunstig til hadde vi møttes mye før Men hvor lang tid det burde gå er det jo kun du som kan svare på. Hvis du føler at det er riktig å møte han så go for it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå