Gjest blåmobil Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 jeg har alltid hatt regelmessig mens, før jeg begynte på Pilla, mens jeg ikk på pilla og etter jeg sluttet på pilla-bare da kom det veldig lite mens.. Men i januar fikk jeg da skikkeoig mens blødning og smerter- og da tenkte vi, nå begynner vi på baby prøving.. Men februar mensen kom ikke, og mars mensen er ennå ikke kommet, den var forventet den 1. Og så vidt jeg har forstått ha man ikke eggløsning uten mens? For vi vil ha baby så snart som mulig, men er kanskje ikke noe poeng i å prøve siden mensen ikke ommer. Og ja selvfølgelig er det tatt gravid tester!!
~Mocca~ Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Det kan ta litt tid før mensen kommer i rute etter prevansjonslutt. Jeg vil anbefale deg å tempe eller teste etter EL, for tiden mellom EL og mens skal være lik, men tiden frem til EL er den som varierer..
theamoren Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 enig med mocca! da vil du få svar på alle dine spørsmål... med temp. måling VET du OM du har hatt eggløsning og hvilken dag det var.. og med eggløsningstester vet du NÅR du skal ha eggeløsning..
Gjest blåmobil Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Det kan ta litt tid før mensen kommer i rute etter prevansjonslutt. Jeg vil anbefale deg å tempe eller teste etter EL, for tiden mellom EL og mens skal være lik, men tiden frem til EL er den som varierer.. det er jo 1 år siden jeg sluttet på pilla og mensen har jo kommet riktig tid hver måned... tempe, da må jeg kjøpe et apperat, sant? Jeg har gått til innkjøp av ørten hundre eggløsnings tester.. men kan jo ikke drive å teste hver dag heller? og en ting til.. dersom jeg da teste rhver dag 1 mnd, og ingen eggløsning, er det da tegn på noe galt?
~Mocca~ Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Det eneste aparatet du trenger for å tempe er et termometer med to desimaler, noe man kan bestille på nettet for under hundrelappen. Så måler du tempen din med en gang du våkner hver morgen til samme tid. Da vil du se på tempen din om du har EL eller ikke. Men jeg må advare, det er særdeles avhengighetsskapende.. Du fører inn tempene i et skjeme som du finner på nettet, men jeg kan fortelle mer om det om du vil begynne å tempe.
Gjest blåmobil Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Det eneste aparatet du trenger for å tempe er et termometer med to desimaler, noe man kan bestille på nettet for under hundrelappen. Så måler du tempen din med en gang du våkner hver morgen til samme tid. Da vil du se på tempen din om du har EL eller ikke. Men jeg må advare, det er særdeles avhengighetsskapende.. Du fører inn tempene i et skjeme som du finner på nettet, men jeg kan fortelle mer om det om du vil begynne å tempe. JA TAKK! DETTE skal jeg bestille.. kan du sende link til meg? aner jo ikke hva jeg skal lete etter....så får jeg riktig termometer liksom;)
Kylling Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Temping er gøy! Jeg savner det litt jeg. Spenningen var ofte stor, og det var en genial måte å bli kjent med sin egen syklus.
Gjest blåmobil Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Temping er gøy! Jeg savner det litt jeg. Spenningen var ofte stor, og det var en genial måte å bli kjent med sin egen syklus. ja jeg gleder meg allerede, så i løpet av kort tid skal jeg begynne, det blie stas. Sikkert fordi det da er et skritt nærmere en baby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå