Gå til innhold

Full = kåt?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Heisann! Jeg har vært sammen med min kjære i snart 2 år og vi har det veldig flott :)

Men siden dette er min første kjærste er det noe jeg har lurt litt på i det siste; Når vi er ute å drikker, fester og har det gøy, og hu blir litt full har hu lett for å bli VELDIG kåt. Samme hvor vi er finner hu et sted vi kan ha sex. Da er det ingen kjære mor. Hu skal da bokstavlig talt ha så spruten står. Hu blir også utrolig våt nedentil. Mye våtere enn hu vanligvis blir.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tror ikke det er så uvanlig at damer blir mer kåte når de drikker. Da forsvinner mange hemninger, humøret og stemningen blir ofte bedre.

Jeg blir lettere kåt når jeg drikker, hvert fall.

Gjest Gjest
Skrevet

Hun er ikke noe kåtere da hun er full, men hun mister bare hemningene. Det er først dagen etter ei fyllekule at man blir ekstraordinært kåt.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke sikkert. Jeg er en frigjort sjel med lite hemninger, likevel er det noe eget når vinen tar tak. Da kommer den ekstra lysten - ahhh!! Heldigivs har jeg venninner som forstår den ekstra sexlysten, for de er likedan med sine kjære ;)

Skrevet

Både ja og nei. Noen ganger blir jeg det, andre ganger ikke. Og det funker bare om jeg er kåt på personen fra før av.

Gjest Gjest
Skrevet
Heisann! Jeg har vært sammen med min kjære i snart 2 år og vi har det veldig flott :)

Men siden dette er min første kjærste er det noe jeg har lurt litt på i det siste; Når vi er ute å drikker, fester og har det gøy, og hu blir litt full har hu lett for å bli VELDIG kåt. Samme hvor vi er finner hu et sted vi kan ha sex. Da er det ingen kjære mor. Hu skal da bokstavlig talt ha så spruten står. Hu blir også utrolig våt nedentil. Mye våtere enn hu vanligvis blir.

Trur ikke du skal bekyre deg!

Hadde hu blitt kåt på alle andre hadde det vært værre,hadde en en gang i tiden som ble kåt på alle andre enn meg.

Hun ble fort en X

Hun ble vel det man kaller lett på tråden :kjefte:

Gjest Supafly
Skrevet

Ja.

Både når jeg drikker og når jeg har bakrus. Særlig i bakrus. ........Noen som vet hvorfor det er slik???

Skrevet

Jeg blir absolutt ikke kåt når jeg er full.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...