Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hyggelig
Skrevet

Jeg lurer på hva slags klær dere bruker når dere er hjemme / kommer hjem.

Er det slik at dere har en type klær til skole/jobb, og en type klær for når dere kommer hjem?

Eller bruker dere samme klesplagg hele dagen, uavhengig om dere er hjemme eller ute?

Jeg for min del har "ordentlige" klær på meg på jobb/skole, men straks jeg kommer hjem er det av med "pynteklærne" og på med en gigasize t- skjorte og joggebukse, i allefall 90% av gangene.

Jeg får jo egentlig litt dårlig samvittighet overfor sambo siden han nesten bare får se meg i slaskeklær om dagene pga denne vanen min,da.. Derfor håper jeg å høre om dette er noe alle menn som bor med kvinner må oppleve, eller om min bare er særdeles uheldig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett bruker jeg dongeribukser på jobb, og disse blir byttet ut med noen slapp-av-bukser når jeg kommer hjem.. Herlig! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Uff, vanligvis samme her :D Er så deilig å ta av de stramme dongeribuksene og hoppe i en baggy joggebukse eller shorts :hjerte: Litt rart egentlig, tenker aldri på at det er ubehagelig når jeg er på skolen eller ute, men med en gang jeg kommer inn døra vil jeg bare vrenge den av meg.

Gjest lillebøll
Skrevet

Bytter ofte bukse, men beholder det på overkroppen.

Gjest Mie marie
Skrevet

Det er det samme med meg. Finere skole klær, og skikkelig slappe-av jobbebukse og stor genser hjemme. Men må nevnes at sambo er lik meg når det gjelder dette, så vi ser sjeldent hverandre "finere kledd" hvis vi ikke er ute sammen.

Gjest hyggelig
Skrevet
Litt rart egentlig, tenker aldri på at det er ubehagelig når jeg er på skolen eller ute, men med en gang jeg kommer inn døra vil jeg bare vrenge den av meg.

Ja, det er rart det der! Jeg tenker heller aldri på at det er ubehagelig når jeg har det på, men likevel er det en herlig følelse å få det av seg å hoppe inn i kosebuksa med strikk i livet ;)

Skrevet

Jeg går som regel med det samme. Er ikke så veldig pyntete av meg, så det blir mer eller mindre behagelige klær hele tiden. Men i helgene går det mest i rosa pysjbukse/joggebukse hjemme og så bytter jeg om jeg skal ut. (Fikk veldig lyst til å ta av dongeribuksen når jeg leste denne posten da :P)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Veeeeel, jeg jobber i produksjon da, og arbeidsbukse med utallige verktøy, skruer, småpenger, strips, kniver, mp3spiller, nøkler og datakort i sammen med en klam t-skjorte og college-genser er ikke det du føler deg mest sexy i :sjenert: Så jeg er stikk motsatt av alle andre her, for jeg elsker å pynte meg og føle meg litt feminin når jeg kommer hjem :)

Skrevet

Jeg beholder samme klærne på hele dagen. Men nå er ikke jeg noe særlig pynta på jobb da. Eneste i helger jeg kan gå rundt i joggebukse fra jeg kler på meg om morran.

Gjest Gjest
Skrevet

Joggebukser er helt pyton. Kan ikke tenke meg noe mer usexy. Jeg hadde en kjæreste engang som tok på seg en stilongs når han kom hjem. Hva hvis det da kom noen? Nei, på med skikkelige klær hjemme også. Man behøver vel ikke se ut som en sjusk selv om man er hjemme. Hva med tiltrekkingskraften og sensualiteten? Ingenting kommer av seg selv.

Gjest Borghild
Skrevet
Joggebukser er helt pyton. Kan ikke tenke meg noe mer usexy. Jeg hadde en kjæreste engang som tok på seg en stilongs når han kom hjem. Hva hvis det da kom noen? Nei, på med skikkelige klær hjemme også. Man behøver vel ikke se ut som en sjusk selv om man er hjemme. Hva med tiltrekkingskraften og sensualiteten? Ingenting kommer av seg selv.

Helt enig. Jeg bruker de samme klærne hjemme som på jobb, gjerne finere også. Vil ikke at kjæresten min skal se meg i slitte, stygge joggebukser og posete, slitte gensere. Joggebukser duger kun til en ting, trening.

Skrevet

Går vanligvis i de samme klærna på skolen og hjemme, men fikk lyst å kjøpe meg en behagelig bukse og genser x)

Jeg har ikke kjærest, så jeg slipper det "problemet"(jeg vil ha det "problemet" riktignok:P).. :)

Gjest Pupsilure
Skrevet

Tar alltid på meg en stygg pysjbukse eller joggebukse. Samme med samboeren. Han bytter også til en stygg t-skjorte. :) Vi kooooser oss hjemme med behagelige klær. :)

Gjest Borghild
Skrevet
Tar alltid på meg en stygg pysjbukse eller joggebukse. Samme med samboeren. Han bytter også til en stygg t-skjorte. :) Vi kooooser oss hjemme med behagelige klær. :)

Kan være behagelig selvom det ser bra ut da!

Gjest Gjest
Skrevet

Både samboeren min og jeg har på oss de samme klærne ute blant folk som hjemme, for mitt vedkommende gjerne skjørt eller dongeribukse, eller en litt avslappet dressaktig bukse. Jeg føler meg mest vel i ok utseende klær, og pleier å kombinere at de er passe komfortable også. Vi går ikke akkurat stivpyntet rundt, da, men i klær vi tør å møte folk i :ler:

Gjest husmoren
Skrevet

Jeg bruker samme hjemme som ute.

Er ikke veldig pyntete, men liker å føle meg bra.

Mannen min gjør det samme.

Etter trening og dusj om kvelden tar jeg gjerne på meg en treningsbukse og singlet. En fin treningsbukse, liker ikke ¨føle meg ustelt.

Skrevet

Jeg har jobbklær på jobb, dvs forskjellige overdeler jeg kan bruke, og de dagene jeg går i jobbgenseren på jobb skifter jeg ikke når jeg kommer hjem. Så de dagene jeg er på jobb går jeg i jobbgenser og slappe-av-bukse hjemme, frem til jeg dusjer da, etter at jeg har dusjet bruker jeg morgenkåpe eller vanlige klær. Det må sies at dette faktisk er en fin bukse til tross for at den er behagelig. De dagene jeg ikke jobber bruker jeg vanlige klær.

Skrevet

Jeg etterstreber å kjøpe kosebukser som faktisk er både myke og kledelige!

*går for å ta på meg kosebuksa*

Skrevet

Går stort sett med jeans og halvpen topp/skjorte/jakke, og skifter ikke når jeg komme hjem. Unntaket er om jeg en gang i mellom har på klær som ikke tåler vask. Da skifter jeg så ikke barna skal møkke til klærne.

Bruker nesten aldri kosedress eller joggebukser hjemme- kun når jeg kommer hjem fra skitur e.l.

Gjest Tigress
Skrevet (endret)

Eg skiftar til løse bukser med ein gong eg kjem heim. Passar på at eg har pene og reine klede heime også, lause klede kan godt vere pent det også. Tronge klede er ikkje bra for magen og fordøyinga, og personleg vil eg vel heller at Tiger skal måtte draume om kva som er under den lause buksa, framfor at han skal høyre og lukte resultatet av dei tronge dongeribuksene. :fise: Kva som er mest sexy av lause bukser og god mage eller tronge jeans og livleg flatulens? Det er vel opp til nasen som luktar, men hos oss så har vi satsa på å halde magen i orden... :jepp:

Endret av Tigress

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...