Gjest blåmobil Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 (endret) hu dama vi har som kundeveileder(eller hva det heter) i banken vår er så himla treg. Først skulle vi få boliglån, jo hun skulle ringe så fort hun visste hva vi kunne få, det gikk nesten 3 uker uten at vi hørte noe fra henne, vi ringte henne, hun hadde ikke tid akkurat da men skulle ringe opp senere på dagen, gikk 2 dager, ennå hadde vi ikke hørt noe. Så vi ringte hene igjen, jo vi hadde fått lånet vårt, så det var jo greit, men hun hadde jo lovet å ringe oss! Og nå, skulle vi prøve å få forbrukslån, hun sa det skulle ta 1 uke, etter 14 dager hadde vi ikke hørt noe, så vi ringer henne, nei hun hadde ikke sett på det ennå(TYPISK!) så hun skulle ringe oss opp igjen. Gikk 1 uke til og hun hadde ikke ringt, vi ringer henne, og får et avslag, med mindre noen kan stille som sikkerhet. Greit Nok, men hvorfor er det så vanskelig å ringe oss? Utrolig dårlig kundeservice synes jeg. Vi må jo mase på henne stadig vekk, hun gjør ingen ting uten at vi maser, har ikke vært slik i den gamle banken min.. Dette er DNB, er vi max uheldig med kundeveileder eller er det slik DNB er?! Og synes dere vi bør klage? Endret 3. mars 2008 av blåmobil
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg synes det bør gå an å klage, eller i hvert fall be om å få bytte rådgiver. Når det gjelder boliglån må det da gå an å få mye raskere svar enn dere fikk; jeg synes jeg ser det om man f eks oppdager drømmehuset og trenger at ting går litt fort, men så får man ikke lagt inn bud fordi banken somler sånn...
Gjest lillebøll Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Send brev og klag og be om ny kunderådgiver. Noe slikt hadde ikke jeg taklet.
Dårrit Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Det skal da ikke være noe problem å bytte rådgiver.
Orthia Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Har ikke opplevd somling hos DNBNOR. Hadde heller byttet rådgiver enn å klage på hun dere har.
Gjest blåmobil Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Har ikke opplevd somling hos DNBNOR. Hadde heller byttet rådgiver enn å klage på hun dere har. å ja vi skal bytte rådgiver. vi gjør det når vi flytter, blir naturlig da vi flytter til en annen by..
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 å ja vi skal bytte rådgiver. vi gjør det når vi flytter, blir naturlig da vi flytter til en annen by.. Trenger da ikke det. Hva med å benytteDnB NOR kundeservice på telefon/nettbank i stedet?? Det går iallefall veldig kjapt...de ringer opp innen en time og avklarer..veldig greit synes jeg!
Gjest Lineline Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Vi hadde også problemer med DNBNor når vi hadde boliglån der. Vi hadde to forskjelige veiledere og begge var like treige. Og veldig vanskelige å få kontakt med. Vi bytta til SEB, og hun første kontaktpersonen vi hadde der, var kjempegrei, men så sluttet hun, og den neste var bare håpløs. Så nå har vi byttet til BNbank, og er kjempefornøyde!! Han vi har som kontaktperson der er ikke noe problem at få tak på, og han er veldig hyggelig og forklarer at på en skikkelig måte.
PENGERiLOMMA Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Kontakt lederen hennes, eventuelt banksjefen med en e-post. Det er helt utrolig dårlig behandling av kunder, og det vil nok ikke bankens ledelse ha noe av. Er greit å si ifra, for dersom hun gjør dette mot flere kunder, bør hennes leder få vite om dette Da får dere helt sikkert veldig god hjelp.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 Det kan være vanskelig å få gjennomslag for klagen. Kan du ikke først spørre om å få et møte med henne direkte? Hvis hun fortsatt er vanskelig så gå til sjefen hennes og spør om å få et møte med han. Men vær forberedt på at han stiller seg bak den ansatte om du ikke har veldig saklige argumenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå