Gå til innhold

Slik blir tippeligaen 2008

Anbefalte innlegg

Gjest Valiant
Skrevet

Slik tror jeg den blir

1 Viking

2 Lillestrøm

3 Rosenborg

4 Brann

5 Stabæk

6 Lyn

7 Vålerenga

8 Tromsø

9 Molde

10 Strømsgodset

11 Fredrikstad

12 Ham-Kam

13 Ålesund

14 Bodø\Glimt

hvordan tror dere den blir

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik tror jeg den blir:

1. vålerenga

2. rosenbrg

3. lillestrøm

4. brann

5. lyn

6. stabækk

7. fredrikstad

8. ham-kam

9. viking

10. tromsø

11. molde

12. strømsgodset

13. bodø\glimt

14. ålesund

Skrevet

Selv om jeg er ikke noe Våleranga fan, synes jeg at de blir fryktelig vanskelige å ta dette året.

Jeg går ikke så langt at jeg kommer til å tippe hele lista, men jeg har en anelse at top 5 kan bli:

1) Våleranga - uhh.. liker dem ikke egentlig, men de har brukt ufattelig mye penger og Andresen er en av de beste midfieldere i Norge, så vi får se. Det kan gå fantastisk bra, ellers kan de bli helt gjennomsnitlige. Vi får se, men jeg er redd :-D

2) Brann - selv om de mistet Andresen, synes jeg Brann har likevel mange gode spillere og er sikkert med i toppkampen, de fant 'formelen' i fjor, tror de kommer til å fortsette

3) Rosenborg - de kommer ikke til å bomme skikkelig flere ganger på råd.

4) Lillestrøm - de har vist jo jevnt god spill, tror de kommer til å fortsette, men tror ikke de har noe mot de tre på toppen.

5) Fredrikstad - må jo være en overraskelse og? Fredrikstad har vist gode tendenser, så kanskje?

Skrevet

Jeg blir så glad av tippeliga-tråder, virkelig ikke lenge igjen :-D Er selv vålerenga-supporter, men har ikke heeelt trua i år. Mitt tabelltips:

1. Viking - god trener, og to gode spisser. Ikke byttet ut så mye av laget.

2. Brann - har igjen mye av de gode fra i fjor, Mjelde dyktig og tålmodig, ikke minst. Men kommer til å savne Andressen.

3. Vålerenga - Mye gode spillere, men ikke god nok balanse i laget.

4. LSK - får det aldri helt til ;)

5. Stabæk - mangler bredden, for avhengig av enkeltspillere.

6. Rosenborg - denne er jeg usikker på... har unge spillere som kan gjøre en kjempejobb, men med Kvarme som 1. valg på stopperplass?? Og jeg tror ikke Jarstein vil gjøre det så bra.

7. Fredrikstad - spennende lag, men lite rutine. Kan komme høyere.

8. Tromsø - Mister alltid gode spillere, og får ukjente tilbake. Men er gode på å få det beste ut av det de har, tror likevel det blir tungt året gjennom.

9. Lyn - mye unggutter som kan gjøre det bra, men jeg følger hjertet ;)

Resten har jeg ikke så oversikten over, så tipper uten kommentarer:

10. Molde

11. Godset

12. Aalesund

13. HamKam

14. Bodø/Glimt

Gjest Gjest
Skrevet

1. Brann - har beholdt ca alle spillerne (bortsett fra Andresen, som skapte for mye uro i troppen til at han blir det store tapet han ellers muligens ville blitt). Fått et par bra spillere i år, har troen på Demba Nyrén.

2. Viking - nesten i fjor, nesten i år.

3. LSK

4. Stabæk

5. Tromsø

6. Vålerenga - Andresen er førstevelger i alt. Det kan ikke gå bra.

7. Rosenborg

8. Fredrikstad

9. Lyn

10. Molde

11. Godset

12. Aalesund

13. HamKam

14. Bodø/Glimt

Gjest Fotballjenta
Skrevet

Tror Rosenborg skal få slite skikkelig i år, og det synes jeg faktisk er bra for norsk tippeligafotball. Vi trenger variasjoner, for å holde trykk og engasjement oppe rundt flere lag og i flere byer. Må si jeg synes det er veldig rart at Fredrikstad tippes så høyt opp. De hara jo ikke forsterket laget i noen særlig stor grad, og er svært ustabile. Tror de havner i nedrykksstrid, men at det blir Glimt eller HamKam som går ned. Hvem tror dere går opp fra 1.div.? Jeg tror Bryne, Moss og Sandefjord blir å finne i toppen der. Har faktisk ikke troen på Start, dessverre.

Gjest marihan
Skrevet

Dere kan bare glemme at Bodø/glimt rykker ned. De er kommet for å bli!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...