Gå til innhold

dagmamma

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hvis man tar en uke ferie skal man betale dagmma`n da? skal dagmamman ha betalt på røde dager eks påsken? hvordan har dere det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_rakianne_*
Skrevet

vi betaler 5000 i mnd punktum. Vet ikke helt hvordan vi gjør det i juli da vi og hun skal ha ferie, betaler nok ikkenoe da.

Gjest Piper
Skrevet

Jeg betalte 11 måneder i året, og juli var betalingsfri måned. Akkurat som i barnehagen, for du måtte jo betalt der også selv om du reiste på ferie.

Gjest gjest trådstarter
Skrevet

hmmm er så usikker på slikt,har nettop startet som dagmamma se.å har ene barnet mitt i barnehage,å der må man jo betale uansett. å på di rød dagene så får jo foreldrene fuldt betalt selv om di har fri. tar jeg ut ferie eller er syk så tar jeg ikke betalt.

Skrevet

jeg kjente ei som jobbet som dagmamma. hun tok betalt for hver dag men foreldrene betalte slutten på hver måned men de dagene barna ikke kom så betalte ikke foreldrene noen ting til hun som var dagmamma. vet ikke jeg om det er andre regler for å være dagmamma eller er det på belagt at barna må ha minst 3/4 ukers ferie hos dagmamma også?

Skrevet

www.registrertdagmamma.no - en super side for de som er, eller bruker, dagmamma - der finner du nok et bra svar på det du lurer på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...