Gjest Gjest_Tdh_* Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Noen som har fjernet føflekker i ansiktet?? hvordan ble resultatet? har sett på føflekklinikken hos foflekken.no, og det så ganske bra ut.. noen som har fjernet føflekker der? blir det mye arr?
Bomullstrusa Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Søskenbarnet mitt fjernet en ganske stor en ved nesen. Det synes knapt Man må vite om det eller gå heeeelt nært for å legge merke til det. Legene har blitt så flinke til å gjøre det pent nå, og vet hvor opptatte vi er av utseende nå til dags
Gjest Gjesten Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 hvilken metode brukte han/henne? og sto føflekken ut på en måte eller var den helt flat? mine er flate.. jeg er interessert i å prøve laser tror jeg, men vil ikke ende opp med hvite flekker heller:S:S
Bomullstrusa Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Han fikk den skjært bort synes jeg å huske. Den stod litt ut ja, men ikke veldig. Vet ikke hvordan huden reagerer i det lange løp; om det blir hvitt arrvev eller om det leges. Hans er så godt som usynlig. Du kan jo spørre på lommelegen.no for eksempel, så får du ihvertfall et sikkert svar
Gjest shjs Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 dytter denne opp jeg, det må vel være noen som har fjernet noen føflekker? vil fjerne mine i ansiktet, men vil nødig sitte igjen med arr eller hvite flekker. jeg vurderer laser.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Både mannen min og søsteren har skjært bort føflekker i ansiktet. Kan ikke se at de har arr. De fikk lokalbedøvelse og der var smertefritt. Fastlegen dems utførte "inngrepet".
prinsessa Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Kontakt en hudlege eller plastikk-kirurg de er best til og fjerne føflekker i ansiktet.
Essie_ Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Fastlegen min tar føflekker ellers på kroppen, men hun anbefaler pasientene å gå til hudlege dersom de skal fjerne føflekker i ansiktet.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Jeg gjorde det i høst. Det var et lite rødt arr etterpå (en lang strek), og man kunne se "prikker" etter stingene. Men da brukte jeg alltid sånn arrplaster, så gjorde ikke så altfor mye. Nå har jeg ikke noe arr Føflekken var 5 mm i diameter. Det var veldig ekkelt å fjerne den da, under selve "operasjonen"... Huff.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Jeg gjorde det forresten på poliklinikken på sykehuset
prinsessa Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Arrplaster har jeg aldri hørt om hva er dette? Mener du sånn vanlig medisinsk teip?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå