Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Istedet for balsam som du tar i håret for så å skylle ut igjen, finnes det annet alternativ som f.eks. en spray du enkelt kan spraye i håret og som ikke trengs å bli skylt ut?

Gjerne en som beskytter og gir glans!

Hadde vært veldig greit hadde noe slikt eksistert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det finnes ja! For eksempel her eller her :)

Du sparer penger på å bestille fra nettet! Hos www.blivakker.no (den første linken) har de for eksempel ofte tilbud på forskjellige produkter; 49 kr, 59 kr, 79 kr, 99 kr :) Bare å titte innom en gang iblandt, gjerne hver dag, for har de først salg så forsvinner det relativt fort!

Endret av SweetS
Skrevet

jeg bruker rett og slett den gule kids sprayen som finnes i de fleste matvarebutikker. Den beskytter ikke noe særlig, men den gir bra glans og gjør håret lett å gre for meg som har fall og litt krusete hår =)

Skrevet (endret)

Enig med astral. Den gule i matvarebutikken er akkurat det som trengs.

Men om du ønsker noe mer "profft" har jo strawberrynet f.eks Tigi sin balsamspray (samme som en av de SweetS linket til) til 55 kr inkl frakt. Når jeg tenker meg om tror jeg jaggu meg jeg skal prøve den ut neste gang jeg går tom for sånn gul spray.

Jeg stiller forresten spørsmålstegn ved at du ikke har fått med deg at dette produktet finnes. Trodde alle brukte gul balsamspray i barndommen jeg. :riste: Men det var nok bare oss med bustehår og floker.

Endret av frøken:)
Skrevet

Hehe, joda frøken:), jeg visste om den gule kids sprayen, men trodde ikke det var en balsam, og ikke en som skal gi glans og pleie til håret?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...