Cocktail Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 L'Oréal Professionnel Tenker spesielt på den rosa for farga hår eller den gullignende for veldig slitt og skadet hår Er denne serien god? Noen som har erfaring med akkurat en av disse to? Vuderer å kjøpe en av shampoo'en og en annet merke i balsam (en som er mer for glans). Den rosa Den gullignende Takk for svar =)
Essie_ Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Hei! Jeg bruker vitamino color. Er veldig fornøyd med den. Håret mitt er farget mørkt brunt, og jeg ser stor forskjell (og ikke til det bedre) på håret hvis jeg bruker en annen shampo en dag. Endret 3. mars 2008 av Anemsi
Arkana Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har ikke brukt akkurat disse to, men jeg har brukt to andre og er veldig fornøyd med begge.
Gjest Raptuza Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Har brukt den for volum og den var grei. Håret vart veldig glatt og mjukt.
Gjest Borghild Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 De har de på Nille nå, billig. Nille? Dæven, kødder du eller? Og jeg som nettopp har bestilt ny ladning Vitamino Colour på LF. Den serien er jeg avhengig av.
Gjest Raptuza Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Jaudå, svære flasker. I alle fall i Kristiansand, Nille i sentrum.
Cocktail Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2008 Men er det sikkert at det er "ekte" da? Er jo enkelte produkter som du får kjøpt hos frisøren hvor det står på krukka/flaska at resultatet er kun garanter hvis det er kjøpt hos frisør.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Jaudå, svære flasker. I alle fall i Kristiansand, Nille i sentrum. Det tror jeg rett og slett ikke på!
Gjest -Mathilda- Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 L'Oréal Professionnel Tenker spesielt på den rosa for farga hår eller den gullignende for veldig slitt og skadet hår Er denne serien god? Noen som har erfaring med akkurat en av disse to? Vuderer å kjøpe en av shampoo'en og en annet merke i balsam (en som er mer for glans). Den rosa Den gullignende Takk for svar =) Jeg hadde også tenkt å prøve noe i denne serien. Men du sier noe om en annen balsam med mer glans - har du tips/erfaringer på det?
Kraistin Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Men er det sikkert at det er "ekte" da? Er jo enkelte produkter som du får kjøpt hos frisøren hvor det står på krukka/flaska at resultatet er kun garanter hvis det er kjøpt hos frisør. Det er en kjent ting at Nille og Smart Club selger frisørsjampo billig, men siden l'Oreal ikke selger til Nille, kan man lure på hvor de får tak i sjampoene hen. Jeg tipper, siden det er så store flasker, at de er kjøpt fra frisører som har gått konkurs eller lignende.
Gjest Raptuza Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 Det tror jeg rett og slett ikke på! Du får ta ein tur og sjå sjølv, då. Dei står i kosmetikkreolen ganske nærme kassa.
Arkana Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har kjøpt L'Oreal Professionnel på Smart Club og merker ingen forskjell i det hele tatt fra når jeg har kjøpt den hos frisør. Jeg ser ingen grunn til å betale mer enn jeg må.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #14 Skrevet 4. mars 2008 Du får ta ein tur og sjå sjølv, då. Dei står i kosmetikkreolen ganske nærme kassa. Litt langt å reise fra Stavanger, hvis ikke skulle jeg jaggu dratt å sett
Gjest Grafica Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 Smartclub selger både RedKen, Loreal Proffesional og flere andre store frisørmerker. Det er akkurat det samme produktet. Grunnen til at det står slike "advarsler" på flaskene, er for at man ikke skal kjøpe en tilfeldig flaske på andre utsalgsteder. Selv hører jeg med frisørkompisen min hva han syntes jeg burde bruke, og så stikker jeg på smartclub og kjøper Hør derfor med frisør først hva som er best for håret ditt, og kjøp billig andre steder
Gjest -Mathilda- Skrevet 4. mars 2008 #16 Skrevet 4. mars 2008 Smartclub selger både RedKen, Loreal Proffesional og flere andre store frisørmerker. Det er akkurat det samme produktet. Grunnen til at det står slike "advarsler" på flaskene, er for at man ikke skal kjøpe en tilfeldig flaske på andre utsalgsteder. Selv hører jeg med frisørkompisen min hva han syntes jeg burde bruke, og så stikker jeg på smartclub og kjøper Hør derfor med frisør først hva som er best for håret ditt, og kjøp billig andre steder Hvordan er prisene i forhold til Strawberrynet?
Gjest Grafica Skrevet 4. mars 2008 #17 Skrevet 4. mars 2008 Hmm, på smartclub, for redken hvertfall (kun det jeg har kjøpt der) kosta vel en liten flaske litt over hundre kroner, og de store 2 (?) liters flaskene kosta 300kr.
Nabodama Skrevet 4. mars 2008 #18 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har brukt den gule i mange år, og bruker den fortsatt! Hårkuren også. Veldig godt fornøyd!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #19 Skrevet 6. mars 2008 Litt langt å reise fra Stavanger, hvis ikke skulle jeg jaggu dratt å sett De selger de på Nille over hele landet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå