Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 I dag var det fult på bussen når jeg skulle hjem. Men jeg fikk stå da. Har du fått stå på bussen noen gang?
Gjest D'oh Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har stått mye på bussen, tror det er et relativt vanlig fenomen.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Pleier ikke få stå hvis det er skikkelig fult, nei.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 I dag var det fult på bussen når jeg skulle hjem. Men jeg fikk stå da. Har du fått stå på bussen noen gang? mange menn får stå på bussen, særlig om det er rangt og det er mye kvinner
Gjest Silm Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Gratulerer med din første stå offentlig får jeg vel si da! Hvordan føltes det da? Vil du prate om det? Du vil sikkert oppleve det flere ganger og ikke bare på bussen skal du se! Snart, bare gi det tid, hvis du ikke fikser det så bare går du på en overfyllt buss. Var det spesielt for deg
MarianneE Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 jeg har fått stå på bussen flere ganger. Men, som jente teller det kanskje ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå