Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lina_*
Skrevet

Jeg har blitt forelsket. Og da mener jeg skikkelig vondt i magen, klarer ikke tenke på annet forelsket. Og det er gjensidig.. Denne fyren er 5 år yngre enn meg. Jeg er 27 og han er 22. Jeg merker ikke aldersforskjellen i det hele tatt. Han er nok ganske moden.. Trodde faktisk han var eldre enn meg før jeg fikk vite hvor gammel han var. "Problemet" er, hvis man kan kalle det det, at jeg føler veldig på dette med alderen. Blir småertet av venninnene(ikke noe vondt altså), og de flirer litt av meg. De tror nok dette er noe som snart går over.. Men jeg vet ikke jeg altså.. Ikke følt noe slikt på lenge..

Hva tenker dere om dette? Er det med alderen fortsatt merkelig? Har jo alltid vært slik at mannen "skal" være eldre..

Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet

Hvorfor må mannen være eldre i grunn? Bare tull synes jeg. Så lenge man er noen lunde på lik plass i livet og passer sammen er det vel hips som haps hvem som er eldst av dere to.

Skrevet

Enig med lillebøll.

Har også vært sammen med en som var yngre enn meg. Ikke noe problem i det hele tatt. Er nok bare en litt "satt" tanke at mannen skal være eldst. Leste et sted at det ideale var at kvinnen var 6-8 år eldre enn mannen. Med tanke på å nyte alderdommen sammen. Kanskje litt langt frem i tid, men dog ;)

Skrevet

Så lenge man er mentalt like gamle er det ikkeno problem.

Gjest Gjest_ally
Skrevet

synes ikke det er noe problem så dere passer sammen!

Kjæresten min er 3 år yngre enn meg, og jeg blir litt mobba for det.. men ærlig talt så er det ikke så mye aldersforskjell!

Gjest Gjest
Skrevet

5 års aldersforskjell er ingenting å tenke på i det hele tatt.

Gjest Gjest
Skrevet

Det viktige er jo hvordan han faktisk er, ikke hvor gammel han er på papiret. Så hvis du til og med trodde han var eldre enn deg i begynnelsen, er han nok mer enn moden nok for deg.

Skrevet

Har en kompis på 23 som har det kjempeflott sammen med en dame på 30

Skrevet

Svar fra en gutt/mann

Det viktigste er er at dere er på nivå sammen...

Lykke til

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei en aldersforskjell på 5 år er da ingenting. Go for it girl!

Har selv vært sammen med en som var yngre enn meg.

Funker som bare det. Det er bare tull at kvinner skal ha eldre menn, mens menn får fråtse i yngre kvinner!

Nei nå er det vår tur :)

Skrevet

Du får bevise for venninnene at de tar feil, da! Jeg tror neppe folk flest ser på dette som verre enn det de gjør, altså på småertings-stadiet. Og når det viser seg å vare, blir alle glade for deres skyld!

Gjest moden
Skrevet

Jeg er selv kvinne med en mann som er 7 år yngre, 44 og 37, fungerer utmerket. Ikke bry deg om venninner eller andre, tenk på deg selv. Har dere samme tone og er på samme nivå kjør i vei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...