Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har kjent Drømmemannen i 2 år nå... Vært litt betatt av ham fra starten av, men siden vi var rimelig perifere bekjente (så hverandre en kveld innimellom, men pratet aldri privat sammen) så har det aldri blitt til at jeg har forsøkt noe. Vi har fremdeles ikke noe "privat" mellom oss men fra å møtes på fester med kanskje 50 personer tilstede hender det nå innimellom at vi bare er 5-10 personer som samles for å gjøre noe eller bare skravle... Jeg er en flørtete person og pleier å småflørte med mer eller mindre alle (uansett kjønn, sivil status etc); de fleste gir et kompliment tilbake eller ler. Han her overser det 99% av tiden eller sier noe i retning av "du er sprø". Så har egentlig funnet meg i at jeg ikke har noen sjanse der... ...men den siste uka nå har han flere ganger bedt meg om å være med på ting (riktignok sammen med flere av vennene hans) og tilbudt å lære meg et nytt språk... O_o i tillegg har flere av vennene hans (ikke felles venner disse, selv om vi har mange felles venner) som jeg knapt kjenner flere ganger spurt om jeg ikke vil være med den gjengen på ferie i sommer... Det er fremdeles altfor lite til å tro at han kan være interessert right...? :/ Han er stort sett festens midtpunkt, men har aldri sett ham prøve seg på noen av jentene der (selv om ryktene vil ha det til at han var forelsket i ei som giftet seg omtrent på den tiden jeg ble kjent med ham)... Mulig han er sjenert eller noe... Eller lurer jeg bare meg selv nå? *vanskelig*
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hei.. Det er jo tydelig at han har lyst til og være med deg, og bli kjent med deg siden han spør om du vil være med på ting. Og det er jo positivt Jeg kjenner til flere gutter som kanskje kan virke avvisende mens de er interresserte. Det har veldig mye å si hvordan han er. Noen gutter flørter på den ene måte, andre på den andre måte. Noen gutter kan være vanskelige å forstå og det er ofte de som er umodne og uerfaren etter det jeg har oppdaget. Men dette er jo veldig vanskelig for oss og svare på, om han kan være int. eller ikke når vi ikke kjenner han. Men du vil sikkert bli litt klokere på han når du blir litt bedre kjent med han.. Lykke til:)
Envy Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Jeg lukter interesse... Signerer på den! Møt han og disse vennene hans og se hva som skjer da vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå