Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Er det noen her som har hatt kjole fra Lilly? Jeg skal gifte meg på senhøsten, og kjolejakten nærmer seg slutten. Min absolutte favoritt er en nydelig kjole fra Lilly. Er derfor interessert i å høre fra andre som har kjøpt kjole fra Lilly om deres erfaringer. Jeg har bare et ørlite "problem" når det gjelder denne kjolen. Det er ikke så mange som fører Lilly her i Norge, og alle som gjør dette har sine butikker laaangt borte fra der jeg bor. Hadde derfor vært en fordel å kunne bestille den på nettet, og vet det er mulig hos en av forhandlerne (husker ikke hvilken). Så om noen i tillegg har kjøpt den over nettet, er jeg veldig interessert i å høre hvilken forhandler de brukte, og hvordan det gikk.
Frey Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg hadde kjole fra Lilly og var veldig fornøyd med den. Kjøpte den hos en forhandler utenfor Trondheim. Men hvis du får en profesjonell til å ta mål og du ikke skal gjøre noen endringer (som jeg gjorde) så ser jeg ikke noe problem med å bestille direkte fra Lilly.
Prinsesse Snuppelure Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Jeg hadde kjole fra Lilly og var veldig fornøyd med den. Kjøpte den hos en forhandler utenfor Trondheim. Men hvis du får en profesjonell til å ta mål og du ikke skal gjøre noen endringer (som jeg gjorde) så ser jeg ikke noe problem med å bestille direkte fra Lilly. Kristins brudesalong på Lillestrøm fører Lilly brudekjoler - er det for langt unna for deg?
Gjest TS Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Ja, Lillestrøm er nok et godt stykke unna... Lurer på å bestille i nettbutikken til Abelone. Noen som har bestillt med de? Skal til nærmeste by snart og prøve litt forskjellige kjoler for å se hva som passer, så finner jeg noe som ligner får jeg ihvertfall et intrykk av hvordan den vil se ut på meg. Der får jeg samtidig tatt skikkelige mål. Og så har jeg en tante som er veldig flink til å sy, som nok vil hjelpe meg med evt. tilpassing.. hun har jobbet innen faget i ganske mange år, så ser på det som relativt trygt...
Gjest Alvebruden Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har kjøpt kjole fra Lilly. Veldig fornøyd med den. Jeg har kjøpt den i Danmark da, så har ikke noe erfaring med å bestille fra nett. Kan jeg spøre hvilken kjole du vurderer? De har så mange fine kjoler. :rødme:
Gjest TS Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har kjøpt kjole fra Lilly. Veldig fornøyd med den. Jeg har kjøpt den i Danmark da, så har ikke noe erfaring med å bestille fra nett. Kan jeg spøre hvilken kjole du vurderer? De har så mange fine kjoler. :rødme: 08-3046. Kunne lagt ut en link, men er ikke så god på det..... Hvilken har du kjøpt da?
Gjest Alvebruden Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 08-3046. Kunne lagt ut en link, men er ikke så god på det..... Hvilken har du kjøpt da? Så nydelig kjole. :rødme: Jeg har kjøpt 08-3004
Gjest TS Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Så nydelig kjole. :rødme: Jeg har kjøpt 08-3004 Den var skikkelig fin!! :rødme: Var jo egentlig ikke så ulik den jeg har sett på. Er ganske sikker på at jeg kommer til å gå for den, er bare så usikker på hvordan den blir i lengden. Viss den må leggest mye opp, vet jeg ikke helt....
Gjest Alvebruden Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Det er ikke så store forskjellen. Men det er mer detaljer på den du vil ha da.
kompi Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har vært inne på abelone.no og sett på lilly kjolene. Har falt litt for 08 3004 jeg også. Men er lav da,160 cm og str 34. Vet de kommer i standard lengde så jeg måtte nok la lagt den opp en del. Blir det pent? er du som har kjøpt denne kjolen fornøyd? god å ha på seg??
Gjest Alvebruden Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg har vært inne på abelone.no og sett på lilly kjolene. Har falt litt for 08 3004 jeg også. Men er lav da,160 cm og str 34. Vet de kommer i standard lengde så jeg måtte nok la lagt den opp en del. Blir det pent? er du som har kjøpt denne kjolen fornøyd? god å ha på seg?? Jeg er kjempe fornøyd med kjolen. De hadde ikke str min inne så den måtte de bestille inn, så jeg prøvde en str for liten. Men den var behagelig å ha på seg for det. Det er snøringer bak. Skal hente kjolen i mai, og da får jeg prøve den riktige str. :juhu: Kjolen vil nok være utrolig flott på deg selv om du er lav. Tror nok det går like fint å legge opp den, som det gjør med andre kjoler. Jeg ble anbefalt å bruke lave sko jeg da, siden jeg er nokså høy. Tror det er pga at de skal slippe å legge ned kjolen, for det er sikkert ikke så enkelt. Endret 4. mars 2008 av Alvebruden
Gjest Gjest_Lise-Lotte_* Skrevet 11. mars 2008 #12 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har for en liten stund hentet min Lilly kjole som jeg har kjøpt hos nettbutikken Abelone. Jeg er kjempe fornøyd. Jeg kjøpte også brudepike kjole, underskjørt, sko og smykker på samme sted. Hun har topp service. Jeg har kjøpt 08-3045, synes mange av de andre var kjempe fine men siden jeg er litt stor ville jeg ha noe over armene og knyting i ryggen. Den var kjempe god å ha på seg. Begge kjolene måtte sys opp, men det gjorde henne for en liten ekstra sum og det syntes ikke at hun hadde sydd dem opp. Jeg vil virkelig anbefalle å Abelone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå