Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #1 Del Skrevet 3. mai 2003 Skal bygge hus nå og skal ha kjøkken på 24 kvm.Skal bruke bjørkekjøkken far Ikea, og lurer på om noen har gode tips om farger på veggene! Antageligvis grå(skiferaktige) fliser i kjøkkendel og lys parkett i spisedel på gulv...Men veggene sitter eg her og lurer på,altfor mange farger og nyanser å velge mellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gummis Skrevet 4. mai 2003 #2 Del Skrevet 4. mai 2003 Vi har noe ala du nevner. Så også på mange nyanser -. valget sto mellom Nord og Magnolia fra Jotun og lerretshvit (?) fra Beckers. Har eikegulv, og bjørk kjøkken. Endte opp med hvit-aktige mosaikk fliser (valget sto mellom de og terracotta fliser) mellom skapene. Lykke til med valget! Det er jammen ikke lett, da det også skal stå i tone med fargene ellers i huset/ ivertfall i rommene som grenser opp (synes jeg da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. mai 2003 #3 Del Skrevet 4. mai 2003 Bjørk er jo ganske lyst, så det kan bli litt blasst med gultoner/pasteller synes jeg. Magnolia er en sikker vinner hos oss, i de rommene vi har lyse vegger. Den er lys og varm synes jeg. Som gummis sier, så er det nok lurt å se rommet i sammenheng med de tilstøtende rommene. Har du knallblå vegger i rommet ved siden av, så vil det se litt snålt ut med helt lyse fager på kjøkkenet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 4. mai 2003 #4 Del Skrevet 4. mai 2003 Er i alle ftall en farge som vil fremheve innredningen i bjørk, samtidig som den er nøytral og lite mote-preget. En anna fin farge til Bjørk er lys grønn.. litt sånn bleik-grønn om du skjønner hva jeg mener... da blir kjøkkenet veldig vårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå