Gå til innhold

Noen med Viasatabonnement her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle vi liksom få tilgang på disse to kanalene, jeg fikk til og med en SMS fra Viasat om at nå var det klart. Jeg har foretatt et kanalsøk, men jeg får ikke de to kanalene. Er det noen som har fått dette til å virke, og hvilke kanalnummer har de i så fall? (ja det spiller kanskje ingen rolle, det er mulig at ikke alle mottakere legger kanalene på samme nummer)

Kanalen FEM fungerer fint da, den er jo ny den også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
I dag skulle vi liksom få tilgang på disse to kanalene, jeg fikk til og med en SMS fra Viasat om at nå var det klart. Jeg har foretatt et kanalsøk, men jeg får ikke de to kanalene. Er det noen som har fått dette til å virke, og hvilke kanalnummer har de i så fall? (ja det spiller kanskje ingen rolle, det er mulig at ikke alle mottakere legger kanalene på samme nummer)

Kanalen FEM fungerer fint da, den er jo ny den også.

Vi har fått tilgang til de kanalene.

Skrevet

OI!! Jeg har viasat men jeg har ikke fått beskjed om at disse kanalene nå distribueres av viasat. Dæggern jeg må sjekke kanalene first thing etter jobb.

Skrevet
OI!! Jeg har viasat men jeg har ikke fått beskjed om at disse kanalene nå distribueres av viasat. Dæggern jeg må sjekke kanalene first thing etter jobb.

Joda, de har begynt å samarbeide litt med Canal Digital (som nå har fått TV3 og Viasat 4) fordi de ønsker å holde RiksTV på avstand ;) Konkurranse er flott for oss forbrukere!

Gjest Gjest
Skrevet

Fått både mail og sms jeg også at de to kanalene skulle være på Viasat

i dag, men her er de ikke kommet enda iallefall

Skrevet

Bruker Viasat og fikk SMS og kanaler i dag jeg også. Da jeg skulle søke viste det seg at de allerede var på plass. :)

Skrevet

Jeg har søkt og prøvd forskjellige innstillinger og alt, men det funker fortsatt ikke! :grine: Dere som har fått de nye kanalene, lå de helt sist på den lista som viser alle kanalene eller?

Jeg får vel sende Viasat en mail etterhvert.

Skrevet

NÅ fikk jeg det til! Til gjesten som heller ikke hadde fått det til; jeg fant ut at jeg måtte endre noen innstillinger og fant bruksanvisning til mottakeren i denne lista. Det er sikkert fordi jeg har litt gammel mottaker (ca. 4 år) at den ikke oppdaterte seg selv.

(puh!)

Nå er det jo bare dritt på de kanalene nå da....men det er en annen sak.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har gjort alt det der, og kanalene ligger der..... men de er svarte- ikke bilde og ikke lyd.

Skrevet

Jeg bare slo av og på dekoderen så fikk jeg inn de kanalene,det gikk helt automatisk her.

Skrevet
Jeg har gjort alt det der, og kanalene ligger der..... men de er svarte- ikke bilde og ikke lyd.

Jeg vil anta at det er Canal Digital sine signaler du har plukket opp der...

Men Viasat har nå lagt alle sine kanaler over til en og samme satellitt (Sirius tror jeg den heter), det var i hvert fall derfor jeg måtte søke manuelt for å finne dem. Og da synes ikke Canal Digital sine kanaler i lista lenger, de bruker vel en annen satellitt (Thor eller Astra muligens).

Dette var min meget amatørmessige forklaring, noen som har mer peiling får bare arrestere meg her altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...