Meaty Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 I dag skulle vi liksom få tilgang på disse to kanalene, jeg fikk til og med en SMS fra Viasat om at nå var det klart. Jeg har foretatt et kanalsøk, men jeg får ikke de to kanalene. Er det noen som har fått dette til å virke, og hvilke kanalnummer har de i så fall? (ja det spiller kanskje ingen rolle, det er mulig at ikke alle mottakere legger kanalene på samme nummer) Kanalen FEM fungerer fint da, den er jo ny den også.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 I dag skulle vi liksom få tilgang på disse to kanalene, jeg fikk til og med en SMS fra Viasat om at nå var det klart. Jeg har foretatt et kanalsøk, men jeg får ikke de to kanalene. Er det noen som har fått dette til å virke, og hvilke kanalnummer har de i så fall? (ja det spiller kanskje ingen rolle, det er mulig at ikke alle mottakere legger kanalene på samme nummer) Kanalen FEM fungerer fint da, den er jo ny den også. Vi har fått tilgang til de kanalene.
mocci Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 OI!! Jeg har viasat men jeg har ikke fått beskjed om at disse kanalene nå distribueres av viasat. Dæggern jeg må sjekke kanalene first thing etter jobb.
Meaty Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 OI!! Jeg har viasat men jeg har ikke fått beskjed om at disse kanalene nå distribueres av viasat. Dæggern jeg må sjekke kanalene first thing etter jobb. Joda, de har begynt å samarbeide litt med Canal Digital (som nå har fått TV3 og Viasat 4) fordi de ønsker å holde RiksTV på avstand Konkurranse er flott for oss forbrukere!
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Fått både mail og sms jeg også at de to kanalene skulle være på Viasat i dag, men her er de ikke kommet enda iallefall
Gjest Hege Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Bruker Viasat og fikk SMS og kanaler i dag jeg også. Da jeg skulle søke viste det seg at de allerede var på plass.
Meaty Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har søkt og prøvd forskjellige innstillinger og alt, men det funker fortsatt ikke! Dere som har fått de nye kanalene, lå de helt sist på den lista som viser alle kanalene eller? Jeg får vel sende Viasat en mail etterhvert.
Meaty Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2008 NÅ fikk jeg det til! Til gjesten som heller ikke hadde fått det til; jeg fant ut at jeg måtte endre noen innstillinger og fant bruksanvisning til mottakeren i denne lista. Det er sikkert fordi jeg har litt gammel mottaker (ca. 4 år) at den ikke oppdaterte seg selv. (puh!) Nå er det jo bare dritt på de kanalene nå da....men det er en annen sak.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har gjort alt det der, og kanalene ligger der..... men de er svarte- ikke bilde og ikke lyd.
Helen Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Jeg bare slo av og på dekoderen så fikk jeg inn de kanalene,det gikk helt automatisk her.
Meaty Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har gjort alt det der, og kanalene ligger der..... men de er svarte- ikke bilde og ikke lyd. Jeg vil anta at det er Canal Digital sine signaler du har plukket opp der... Men Viasat har nå lagt alle sine kanaler over til en og samme satellitt (Sirius tror jeg den heter), det var i hvert fall derfor jeg måtte søke manuelt for å finne dem. Og da synes ikke Canal Digital sine kanaler i lista lenger, de bruker vel en annen satellitt (Thor eller Astra muligens). Dette var min meget amatørmessige forklaring, noen som har mer peiling får bare arrestere meg her altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå