milla-mor Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Noen som kan gi en veldig detaljert beskrivelse av en sånn, eller poste et bilde av en? Jeg må sende en gjenglemt iphone-lader til han som eier leiligheten jeg leier, men jeg aaaner ikke hvordan den skal se ut... Har søkt masse på apple sine sider, og googlet og alt, men er fremdeles et spørsmålstegn. På forhånd tuusen takk for svar! Begynner å bli litt pinlig dette...
Noli Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Den ser sannsynligvis sånn ut. Spør om han mangler strøm-adapteret også, om det evt. sitter fast, eller om det er bare USB-delen han skal ha. Om han mangler strøm-adapteret også, er det en hvit ikke så veldig stor boks hvor USB-kabelen sitter i. Endret 3. mars 2008 av Noli
milla-mor Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Takk, Noli Er den helt lik som en ipod-lader, med andre ord?
Noli Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Det er jeg ikke helt sikker på, faktisk. Jeg har en iPod Nano og trodde at selve pluggen som skal inn i iPoden var min enn pluggen som skal inn i iPhonen, men ellers er de helt like. Bildet fant jeg i den intasjonale nettbutikken til Apple, under iPhone-tilbehør. Jeg hadde n iPhone selv, men solgte den, ellers kunne jeg tatt bilde av min egen. Den ser i hvert fall ut som på bildet, men hvordan "enden" ser ut har jo litt med om han lader via USB eller strøm-kontakt. Men så lenge du vet hvordan pluggen som skal inn i iPhonen ser ut finner du den nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå