Gjest -Mathilda- Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har 7-8 stk, og d er vel nok tenker mange. Men hvis jeg kommer over en ny, god parfyme er det såå vanskelig å motstå! Er det bare meg eller?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har 40+ (orker ikke telle), men har knapt kjøpt noen parfymer de siste årene, og de nye som dukker opp på markedet, lukter stort sett likt noe som allerede finnes, så jeg er ikke så lettfristet, akkurat. Jeg oppbevarer parfymene kjølig, i et mørkt klesskap, og har aldri opplevd at noen er blitt dårlige.
Gjest -Mathilda- Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Ok, da kan jeg kanskje kjøpe noen til da Jeg har også parfymene mine svalt og mørkt. Og jeg er enig, det er ikke nødvendigvis så mye av det nyeste på markedet som er så forlokkende, men hvis jeg oppdager en som er ny for meg, eller får tips av noen.. Luktet på Miss Dior Cherie tidligere i dag, og den var god! Ender vel med at jeg kjøper den.. Hehe
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har bare tre, hvorav den ene er en gave fra mange år tilbake Jeg ønsker meg flere med litt spenn i type lukt, de jeg har er nokså lette (Kenzo Flower og l'eau, og DKNY Kashmere Mist), men synes utvalget i norske parfymerier er nokså lite og veldig "rosa", i hvert fall der jeg ferdes, så får liksom ikke prøvd så mange... Men er litt nysgjerrig på Versace Crystal Noir eller hva den heter.
¤flicka¤ Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Jeg går med planer om å kjøpe meg en ny parfyme (har vært lite parfyme-bevisst de siste årene, de parfymene jeg har nå har jeg fått i gave). Det jeg ønsker meg er en frisk og lett parfyme, som ikke er for søt og tung (da får jeg mamma-assosiasjoner), men heller litt sporty og "ren". Har dere noen tips til hva jeg burde prøve?
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har en parfyme som jeg har brukt i flere år, ser ikke helt at jeg har behov for mer enn en. Men nå bruker jeg stort sett bare den jeg har hvis jeg skal noe spesielt da, føler ikke det helt store behovet sånn til vanlig.
Gjest -Mathilda- Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Jeg går med planer om å kjøpe meg en ny parfyme (har vært lite parfyme-bevisst de siste årene, de parfymene jeg har nå har jeg fått i gave). Det jeg ønsker meg er en frisk og lett parfyme, som ikke er for søt og tung (da får jeg mamma-assosiasjoner), men heller litt sporty og "ren". Har dere noen tips til hva jeg burde prøve? Som nevnt over, L'eau par Kenzo. Den har jeg også, og den er veldig frisk og god! Du kan f.eks gå inn på fragnancenet.com, og søke den opp. Der står det litt generelt om parfymen, og ofte er det også reviews fra kunder.
Alsana Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Eg har kanskje 7 stk, men det er berre to av dei som eg bruker. Dei har eg har lukta meg fram til sjølv og er veldig glad i. Resten har eg fått i gåve frå diverse tanter og dei har ikkje vore heilt min stil, eller eg har gått lei. Hm, kanskje eg skal gå og grave dei opp snart? Kanskje har eg skifta meining!
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har: With love- Hilary Duff Silver rain- La praire Miss Dior cherie Mariah Carey Prøver på Elle fra Ysl og en 10 ml Provocative fra Elizabeth Arden. Men den syns jeg ikke var noe god. Skulle liksom få menn til å smelte, var reklamen... Det er foresten mange jeg vil lukte på! Mange nye parfymer kommer til Norge etterhvert nå... men det er en jeg skal ha: "Wrapped with love" av Hilary Duff. Ellers hvis jeg liker noen av de nye som kommer, blir det vel en parfyme til;) www.Beauty4net.no en norsk nettbutikk som har stort utvalg i parfymer. Vil anbefale alle å ta en titt der. De har til og med Vera Wang! De har endel nye parfymer der også; som blant annet Britney Spears - Believe, Jlo - Deseo og Dream of pink Lacoste;)
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Ok, da kan jeg kanskje kjøpe noen til da Jeg har også parfymene mine svalt og mørkt. Og jeg er enig, det er ikke nødvendigvis så mye av det nyeste på markedet som er så forlokkende, men hvis jeg oppdager en som er ny for meg, eller får tips av noen.. Luktet på Miss Dior Cherie tidligere i dag, og den var god! Ender vel med at jeg kjøper den.. Hehe For ikke så lenge siden kjøpte jeg den! Har aldri brydd meg om den tidligere, men den er bare nydelig, ung og sofistikert! Du må nok kjøpe den ja!
Gjest Raptuza Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Eg har sju forskjellige, nokon billege og nokon dyre.
Gjest blåmobil Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 3, en til jobb, en til vanlig dag/kveld og en når jeg skal ut eller litt "fin"
Gjest ¤bella¤ Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Har rundt ti, men det er vel tre av dem jeg bruker mest.
lille katt Skrevet 3. mars 2008 #15 Skrevet 3. mars 2008 Har hatt to parfymer de siste 7 årene... Den eldste (som jeg ikke bruker lengre) er Alchimie av Rochas, søt og tung. Den nyeste (som jeg har hatt i sikkert 4 år) er Hypnotic Poison av Dior, søt og tung den også. For lenge lenge siden brukte jeg Tresor (Lancome). Lurer på om jeg har en "thing" for søte og tunge parfymer . Synes forøvrig det passer bra til meg, har aldri vært bekvem med friske, syrlige eller "sporty" parfymer.
Søtpotita Skrevet 8. mars 2008 #16 Skrevet 8. mars 2008 Parfyme er eit must kvar dag! Har ikkje så mange som eg skulle ønska, trur det er rundt 10 stk. Neste trur eg vert Daisy frå Marc Jacobs Flakongen er jo heilt fantastisk! Siste eg kjøpte var Euphoria Blossom frå Calvin Klein. Kan vel seie at eg har mest rosa parfymar
linky Skrevet 8. mars 2008 #17 Skrevet 8. mars 2008 Nå har jeg 3 stk. Har kastet noen som jeg aldri brukte og som hadde stått i en evighet.
Gjest Guesten Skrevet 3. november 2008 #18 Skrevet 3. november 2008 (endret) Innlegget redigert. Reglene. Arwen (mod) Endret 4. november 2008 av Arwen
Timeglasset Skrevet 3. november 2008 #19 Skrevet 3. november 2008 Aner ikke hvor mange jeg har, det er et skap som er fult. Elsker parfymer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå