Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har sluttet med p-piller pga. bivirkninger, og min mann bruker nå kondom. Men vi har fått et nytt problem: Han klarer ikke å få orgasme når han bruker kondom, uansett hvor lenge han holder på ! Det ender med at han må ta den ut og runke seg selv til orgasme, og det er jo litt sårt for meg, selv om jeg later som det er greit. Han sier at kondomet nedsetter følsomheten i penis, og gjør at han ikke klarer å komme "over terskelen". Har noen av dere erfaringer med dette...? Kan man gjøre noe for å komme forbi sperren, eller må jeg tilbake på pillen..?
Gjest Mann42 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har sluttet med p-piller pga. bivirkninger, og min mann bruker nå kondom. Men vi har fått et nytt problem: Han klarer ikke å få orgasme når han bruker kondom, uansett hvor lenge han holder på ! Det ender med at han må ta den ut og runke seg selv til orgasme, og det er jo litt sårt for meg, selv om jeg later som det er greit. Han sier at kondomet nedsetter følsomheten i penis, og gjør at han ikke klarer å komme "over terskelen". Har noen av dere erfaringer med dette...? Kan man gjøre noe for å komme forbi sperren, eller må jeg tilbake på pillen..? Da vi var ferdige med å lage barn, kappet jeg strengen. Det var kjapt, enkelt og billig. Nå slipper vi alle problemer angående graviditet. Du sier ikke noe om dere er i samme situasjon. Etter at du er tilfredsstilt kan det være en løsning at du tilfredsstiller din mann på andre måter etter at kondomet er tatt av.
foolish Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Kondomeriet (og sikkert mange andre "sex"butikker) selger slike kondomer som er ULTRA tynne.. Har du prøvd disse? Hva med alternativ prev? Baby/lady comp?
Gjest Gjest_max_* Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Har det vært en utvikling på kondom-fronten, altså..? Javel, det må jeg prøve. Ellers er det vel en grunn til at menn hater kondomer, det er ikke noe behagelig, og det nedsetter følsomheten markant. Trege menn får problemer med orgasmen, mens kjappe menn holder vesentlig lenger.
foolish Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Et supertynt kondom som allikevel er sikkert, er enhver manns drøm. Med dette kondomet vil han få mer følsomhet under samleie enn med vanlige kondomer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå