Julianna Skrevet 3. mai 2003 #1 Del Skrevet 3. mai 2003 Heisann. Vi er ett par som har tengt oss på en liten ferie tur nå i slutten av mai. Tengte egentlig vi skulle ta en sånn hoppe på tur,har jo hørt så mye positivt om det...okay,kansje litt negativt også da. Men så var jeg inne på star tour sine sider, og der har dem vår salg nå.Helt fine å greie leiligheter for 2995 for 2 uker,hadde til og med tv og tlf i leilighetene. Men spørsmålet er hvor vi skal reise. Det blir vel enten Kypros,Kreta(retymnon) eller Tyrkia(icemer). Jeg ar vært i Tyrkia før i 97,men da var jeg i Alanya,og det var jo veldig billig der da,og det er jo greit. Men kunne vel egentlig tengt meg et anna sted nå. Så det jeg lurer på er om det er noen som har vært på noen av disse stedene som kan gi oss noen tips? Tar imot både positive og negative meninger. Jeg lurer også på om det er varmt å godt i mai på di forskjellige stedene,prisnivået,maten,menneskene. Håper noen kan svare meg,da hadde jeg blitt veldig glad Hilsen Julianna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå