Gjest Nuskin Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hei! Er det noen som har erfaring med Nuskin produktene? Hørte om ei som har prøvd det og det gjorde visst underverker på hennes hud. Har prøvd å google litt, men finner egentlig bare de som selger det, ikke positive og negative ting om produktene.
Gjest Borghild Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Hei! Er det noen som har erfaring med Nuskin produktene? Hørte om ei som har prøvd det og det gjorde visst underverker på hennes hud. Har prøvd å google litt, men finner egentlig bare de som selger det, ikke positive og negative ting om produktene. Ikke annet enn humbug og fanteri! Ræl og møkk!
Gjest Gjest_Toril_* Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Hei! Er det noen som har erfaring med Nuskin produktene? Hørte om ei som har prøvd det og det gjorde visst underverker på hennes hud. Har prøvd å google litt, men finner egentlig bare de som selger det, ikke positive og negative ting om produktene.
Gjest Gjest_Toril_* Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Hei Borghild, Hvilket grunnlag er det du sier dette på? Har du prøvet produktene, eller? Hilsen Toril
Gjest Borghild Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Hei Borghild, Hvilket grunnlag er det du sier dette på? Har du prøvet produktene, eller? Hilsen Toril Ja, jeg har faktisk det. Ellers hadde jeg ikke uttalt meg da! Ei jeg kjenner drev og solgte for noen år siden. Kjøpte oppstrammende krem, bodylotion, ansiktskrem og tror det var noe sminke også. Syns ihvertfall produktene var dårlige. Var ganske dyre, men føltes billige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå