Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vert gjennom mange stadier på min vei ut av skapet.Det er ikke lett å fortelle sine at en har trang for å forandre seg til jente iblant. Min nære familie har sett meg som jente, var på julebesøk hos min søster som jente i mer enn en uke.

I morgen er det resten av familien sin tur. Da skal jeg i konfirmasjon til en jente jeg er tante til, ja hun kaller meg tante, og det vil jeg vere også. Det er hennes ønske at jeg skal komme som jente, og jeg vil det så gjerne.Der er en del av familien som ikke har møtt meg slik, og noen tar avstand fra det.Men jeg står nokk over dette også. Jeg kommer nok til å å vere jente i fremtidige familieselskap.Til sommeren skal jeg i bryllup også, men til den tid er barrieren brutt.

Har gjort alt klart til den store festen, må starte kl 6 i morgen for det er langt å kjøre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Lykke til! :D

Kos deg! :heiajente:

Skrevet

8)

Spennende, skummelt og befriende på en gang, hva? Håper ingen er ekle mot deg, men at alt går fint!

Skrevet

Håper alt går bra i morgen!

Lykke til!

Skrevet

Lykke til, og ha det hyggeleg. Det går nok bra, og hovudpersonen vil jo at du kjem som den du er - som tante.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Lykke til, og ikke minst - gratulerer! Er ikke mange som kommer seg så langt som du har gjort.

Skrevet

Lykke til.

Håper det blir en positiv dag for deg.

Og hvis noen snerper munnen og rynker brynene, så velg heller de som aksepterer deg som du er.

Det er DE og ikke DU som taper på å ikke ville kjenne deg.

Skrevet

Hei, takk for den postive responsen.

Det gikk veldig fint, var engstlig for at jeg skullet ta oppmerksomheten vekk fra hovedpersonen.

Fikk faktisk ikke noen negativ komentar ,selv om jeg vet noen ikke likte det. Fikk derimot mange positive reaksjoner mange klemmer og lykkønskninger,

Har i dag kastet mine skjorter slips og dresser.

Ferdig med den delen av livet.

Skrevet

Så flott at alt gikk så perfekt!

Lykke til videre. Håper du møter mennesker med toleranse på din vei.

Skrevet

Så flott at alt gikk bra!

Lykke til videre!

Ingenting er bedre enn å kunne være seg selv. :P

Gjest Vega
Skrevet

Så flott da!

Ønsker deg alt godt videre! :D

Skrevet

Glad for å høre at det gikk så bra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...