Gå til innhold

trenger tips til hvordan man kan glede sin kjære :)

Anbefalte innlegg

Gjest hyggelig
Skrevet

jeg er nesten helt blakk for tida, så har ikke råd til å ta han med på resturant eller kino e.l.

men likevel har jeg lyst til å vise at jeg er glad i han og gjøre litt "stas" på han - sånn helt uventet fra hans side.

forslag til hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Et par lys, litt olje (matolje duger i et knipetak), og fin musikk.

Fa lirket han inn på soverommet, og masser i vei :)

Gjest Gjest
Skrevet

En lang blowjob.

Er helt sikker på at han blir gledet av det!

Og det beste av alt; det er gratis! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Gratiz.. Bor dere i bo-bil og eller...

Gjest In Love
Skrevet

Hvorfor ikke dra ut å kjøpe en rose til han?:) dette er billig og har erfaring med at de blir veldig sjarmert av det;) selv om det helst pleier å være motsatt - det er godt å føle seg elsket:)

Gjest Gjest_mann
Skrevet
Hvorfor ikke dra ut å kjøpe en rose til han?:) dette er billig og har erfaring med at de blir veldig sjarmert av det;) selv om det helst pleier å være motsatt - det er godt å føle seg elsket:)

Klart jeg hadde takket pent for en rose, men må nok innrømme at jeg hadde satt mer pris på om hun kjøpte en god øl og sa: kos deg med denne mens jeg lager middagen:-) Spesielt om det var noe fra Håndbryggeriet:-)

Gjest Tigress
Skrevet

Lag frukost til han. Treng ikkje vere så store greier, men tenn eit lys og stå opp før han så du får laga kaffe/te til han og dekka bordet og slikt.

Gjest hyggelig
Skrevet

joda, frokost er jo en god ide det, men typen min står opp kl 05 for å gå på jobb... og jeg er b- menneske;)

massasje hadde vært noe jeg hadde satt stor pris på, men han derimot synes ikke det er noe godt.

en rose kunne jo kanskje vært noe. eller en øl som en av dere nevnte.

hmm..

flere forslag? :)

Skrevet

Se opp for salg av litt mer utfordrende undertøy på H&M eller Lindex, de har der en del som kan være ganske sexy. Kan finne noe veldig billig, det må jo ikke være behagelig eller brukbar ellers, meningen er jo at det må være pent. Husker jeg fant stay-ups fra Rema for 5 kroner og. Kan ikke alltid ha like mye flaks, men en kan aldri vite heller.

Det var det jeg gjorde da jeg ikke hadde så god råd og ville overraske ham en gang ;)

Da du skulle ha på den 'uniformen' og lage middag for ham i kjøkkenet da han kommer hjem.. da skulle han være gla...

:-D

Gjest Gjest
Skrevet
joda, frokost er jo en god ide det, men typen min står opp kl 05 for å gå på jobb... og jeg er b- menneske;)

Desto mer hadde han nok satt pris på det den ene gangen det skjedde ;) Go for it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...