Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har samboer, vi har vært sammen i mange år. Planlegger familie, hus stasjonsvogn hele pakka liksom...

Jeg har en god kamerat som bor i utlandet, vi ses så og si aldri, men har kontakt via mail. Jeg har blitt betatt av han, han har blitt betatt av meg. Han sa han ønsket jeg var singel for da kunne vi blitt enda bedre kjent... Han sier masse fine ting til meg.

Jeg vet hva jeg må gjøre. Bli hos samboeren min. Men, der kommer alltid et men... Er det likevel det rette? Hvordan finne tilbake til følelsene til en samboer gjennom mange år... Hverdagen setter sine spor på følelsene.

Noen??? :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja det er ikke enkelt å måtte forholde seg til en, når du har flere å velge mellom. Men er du glad i han du er med, så bør du jo prøve å holde på han og satse på han.

Selv om du skulle forkaste samboeren og begynne sammen med han her, så vil du etter noen år få hverdagen i fanget hos han også. Så man må lære seg å leve med kjærligheten og styre unna forelskelse og spenning andre plasser. Heller prøve å få det mer spennende hos den man er sammen med

Skrevet
Ja det er ikke enkelt å måtte forholde seg til en, når du har flere å velge mellom. Men er du glad i han du er med, så bør du jo prøve å holde på han og satse på han.

Selv om du skulle forkaste samboeren og begynne sammen med han her, så vil du etter noen år få hverdagen i fanget hos han også. Så man må lære seg å leve med kjærligheten og styre unna forelskelse og spenning andre plasser. Heller prøve å få det mer spennende hos den man er sammen med

Helt enig!

Spesielt siden du ikke kjenner denne andre fyren så veldig godt. Sannsynligheten for at det ikke er så fantastisk og spennende som det kan virke er jo stor. Og da kommer du nesten garantert til å angre på at du såret samboeren din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...