Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #1 Skrevet 3. mai 2003 Møtte en mørk mann på t-banen i dag.. med stoor nese.. Syns han ver rå sexy.. Flere enn meg som syns en stor (pen) nese er erotisk? Vet ikke helt hvorfor.. mulig jeg assosierer.. selv om menn ikke trenger å være så innmari store alle steder.. M
Gjest M-ling Skrevet 3. mai 2003 #2 Skrevet 3. mai 2003 Jeg synes. Jeg tenker sjelden at: "dæven, for en sexy nese!" men omtrent samtlige menn jeg er tiltrukket av, har litt nese.
Gjest Vega Skrevet 3. mai 2003 #3 Skrevet 3. mai 2003 Er det ikke Bill Clinton sin nese som ligner litt på .... :o
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #4 Skrevet 4. mai 2003 Plutselig hørtes ikke den assosiasjonen veldig tiltalende ut lenger... Men.. joda.. det finnes jo flere enn Bill heldigvis... M
Gjest Brunhilde Skrevet 4. mai 2003 #5 Skrevet 4. mai 2003 ....ja, store neser er sexy. Jeg kan godt forklare hva slags nese og hender en kjekk mann har, men vet skjelden farven på øynene før jeg har truffet ham mer enn en gang.... :oops:
Gjest sexysadie Skrevet 4. mai 2003 #6 Skrevet 4. mai 2003 Store neser....Greit D må likevel være litt symmetri i fjeset hans, slik at man ikke ser ansiktet for bare nese...
Gjest Tristessa Skrevet 4. mai 2003 #7 Skrevet 4. mai 2003 Neser er bra, jeg innrømmer det. Men det er karakter og utstråling som går over alt!
Gjest Embla s Skrevet 4. mai 2003 #8 Skrevet 4. mai 2003 Mange hevder jo at store neser eller store føtter er synonymt med stort kjønn?
Gjest Brunhilde Skrevet 4. mai 2003 #10 Skrevet 4. mai 2003 Mange hevder jo at store neser eller store føtter er synonymt med stort kjønn? Har også hørt det... ......med det stemmer altså ikke!
Nile Skrevet 4. mai 2003 #12 Skrevet 4. mai 2003 Hadde en venninne som var stor fan av italiensk fotball kun fordi det var så mange sexy neser... sikkert helt normalt.
Kevin Skrevet 6. mai 2003 #13 Skrevet 6. mai 2003 I følge den vitenskapelige testen "sizehimup" som finnes på nettet, er det tre utvendige faktorer som bestemmer størrelse på kjønnet. Det er hender, føtter og nese. I følge denne testen er det en fordel med liten nese.... Testen stemte på meg, men sikkert bare tilfeldigheter...
Gjest Brunhilde Skrevet 6. mai 2003 #14 Skrevet 6. mai 2003 I følge den vitenskapelige testen "sizehimup" som finnes på nettet, er det tre utvendige faktorer som bestemmer størrelse på kjønnet. Det er hender, føtter og nese. I følge denne testen er det en fordel med liten nese.... Testen stemte på meg, men sikkert bare tilfeldigheter... Flaks for deg, Kevin!
Gjest Cruella Skrevet 6. mai 2003 #15 Skrevet 6. mai 2003 Enig med deg, SexySadie! Forøvrig synes jeg Al Pacino er råsexy, mye pga hans nese?! L-B
Kevin Skrevet 7. mai 2003 #16 Skrevet 7. mai 2003 Flaks for deg, Kevin! Ja, for pokker... reddet meg inn med den søte, lille nesa mi....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå