Solfridbruda Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hei! Jeg og min kjære har tenkt å legge ønskeliste på Tilbords, men ser at de kanskje ikke har det største utvalget av det vi ønsker oss. Er det andre butikker man kan legge inn sånn ønskeliste? Føler meg litt utilpass gjennom å legge ved en skrevet ønskeliste, men vis man kan legge ved et kort fra en butikk der det står noe som "vi har ønskelisten deres", så føles det ikke så "frekt" om du skjønner.....Er jo ikke frekt heller, for de fleste blir jo takknemlig for å vite hva paret ønsker seg. Men føles slik allikevel da....
*Emma* Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Glassmagasinet er vel de som det er vanligst å bruke. Vi hadde liste på Tilbords, men opplevde at nesten ingen spurte hvor den lå og bare handlet vilkårlig fra Glassmagasinet (ergo endel bytting). Dersom jeg skulle opplyst om ønskelisten oppfordret ville jeg skrevet en bitteliten linje nederst/bak på invitasjonene: Vi har ønskeliste hos Tilbords/Glassmagasinet.
mia83 Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Hei! Jeg og min kjære har tenkt å legge ønskeliste på Tilbords, men ser at de kanskje ikke har det største utvalget av det vi ønsker oss. Er det andre butikker man kan legge inn sånn ønskeliste? Føler meg litt utilpass gjennom å legge ved en skrevet ønskeliste, men vis man kan legge ved et kort fra en butikk der det står noe som "vi har ønskelisten deres", så føles det ikke så "frekt" om du skjønner.....Er jo ikke frekt heller, for de fleste blir jo takknemlig for å vite hva paret ønsker seg. Men føles slik allikevel da.... Jernia har også ønskeliste. De har en del fine ting der, og det er forholdsvis rimelig også. Kitch'n har også ønskeliste.
Sympatia Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Jeg sliter med å få lagt inn noe som helst på glassmagasinet sine sider da... ehh Rosendahl valget fins ikke der!?! Men jeg ser det er noe som heter gavelisten.no, genialt egentlig om flere butikker er tilknyttet en gaveliste, men finner ingen butikker som benytter seg av denne, noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå