Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøvd tre ganger helt etter bruksanvisningen nå men kommer bare "error" :kjefte:

Og det står jo i bruksanvisningen at man ikke skal tolke strekene... MEEEEN

er det noen som har erfaring med tolking av de stekene.. i dag var det to like sterke blå streker...

håper jeg har den i dag... da kan det være en sjans siden vi :sengekos: i går kveld og han nå er reist til oslo på kurs med jobb og blir ei uke....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet

Er den den digitale fra ClearBlue du har? Jeg har brukt den 2 ganger nå, og hver gang jeg skyver inn en ny test så kommer dette error-greiene opp.... Da må jeg ta den ut, vente til symbolet blir borte (ca 8 min) og sette inn en ny. Noen ganger skjer det igjen, og da må man bare repetere...veldig kjedelig når man er tissetrengt....

Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet

Det pleier å hjelpe om du skyver den fort inn.

Skrevet

Har irritert meg over akkurat det samme. Kjøpte denne for en gangs skyld denne gangen, men kommer ikke til å gjøre det igjen :kjefte: Av 6 tester jeg har brukt, har bare to av dem gitt svar uten noen feilmeldinger og tull! (Og begge gangene var de negative :( ) Siden EL høyst sansynlig er i dag eller i morgen (fikk ikke resultat på testen i dag), drar jeg å kjøper noen andre tester i dag. Greit å vite sikkert at EL kommer når den skal...

Har ikke begitt meg ut på å tolke streker, men la merke til i dag at streken var sterkere enn tidligere... :sjenert:

Men :sengekos: blir det hver dag uansett. Greit å være på den sikre siden... ;)

Skrevet

er clearblue ja... gidder ikke styre mer med de denne mnd... ha nok EL i morra eller onsdag... men mannen er bortreist, så det er det samme...

Irriterende... skal prøve noe av det dere har sagt neste gang.. men jeg kan spare den til neste PP?

Skrevet

Jeg har tolket strekene, og mitt intrykk er at de stemmer overens med vanlige el-tester, så har to sterke streker, så er nok EL i anmarsj. Jeg har aldri hatt et eneste problem med de EL-testene, de er faktisk de eneste som slår ut positiv på meg også. DU kan fint spare den til neste PP. Jeg bruker bare halvparten av stripsene per PP, og bruker billigstrips i tillegg for å slippe å bruke alle syv.

Skrevet

gikk opp på badet og prøvde igjen nå... måtte bare... satt den kjapt inn osv... neida.. error.. så er noe galt med denne... aaarg...

hadde to sterke streker da... ååår... like før jeg flyr til oslo og samler får noe sæd av mannen min! haha... !

Skrevet

Kanskje du burde gå tilbake der du kjøpte den og få en ny pakke? Om du har kjøpt på nettet så ville jeg sendt mail og forklart hva som skjer med testene..

Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet

Hei, smilefjes. Jeg får ikke skrevet i din dagbok. Den clearbluen gir ikke utslag hos meg, det såg jeg at ikke du fikk heller. Kjøpte du andre i samme periode som gav utslag..? Her har vi jobbet knallhardt hehe, men får ikke utslag på den dritttesten. litt kjedelig viss jeg faktisk ikke har EL....

Skrevet

Det er vel bare registrerte brukere som får skrive i dagbøkene, såvidt jeg vet. Registrer deg da vel! :)

Nei, jeg fikk aldri noe resultat med CB digital test. De to gangene jeg klarte å få et resultat, var det negativt, og resten av gangene kom det bare feilsymboler. :(

På slutten av denne EL-perioden kjøpte jeg meg Quick respons tester (ikke digitale), men fikk bare svakt utslag, altså negativt. Så antakelig var EL i løpet av helgen eller senest på mandag, men jeg vet jo ikke.

Har egentlig aldri følt jeg har full kontroll på disse EL-testene. QR er de jeg har brukt tidligere PP også. Det står på dem at teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken for at resultatet skal være positivt, men det har jeg aldri fått. Har bare fått to tester hver periode som er klart mye sterkere enn de andre, og jeg har snakket med flere som også har det slik. Så det har jeg tolket som mine mest fruktbare dager (selv om vi pleier å stå på noen dager ekstra uansett.. ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...