Gå til innhold

Shame on you, KG

Fremhevede innlegg

Gjest Aminah
Skrevet

Jeg må igjen bare få si det, selv om dere har i feighetens navn slettet mine forrige innlegg og debatt. Dere driver skamfull mobbing og stigmatisering av min kjæreste og dere gjør det uten å nøle. Mobbernes innlegg får stå mens når min kjæreste kommer inn her og prøver å forsvare seg selv eller jeg prøver å forsvare ham, da slettes våre innlegg. Shame on you Kvinneguirden. Iblant må jeg spørre meg, er dette en guide for kvinner eller er det en veiledning i hvordan stigmatisere folk, slette ut meninger dere ikke klarer å svelge i deres evige dårlige samvittighet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_småen_*
Skrevet
Jeg må igjen bare få si det, selv om dere har i feighetens navn slettet mine forrige innlegg og debatt. Dere driver skamfull mobbing og stigmatisering av min kjæreste og dere gjør det uten å nøle. Mobbernes innlegg får stå mens når min kjæreste kommer inn her og prøver å forsvare seg selv eller jeg prøver å forsvare ham, da slettes våre innlegg. Shame on you Kvinneguirden. Iblant må jeg spørre meg, er dette en guide for kvinner eller er det en veiledning i hvordan stigmatisere folk, slette ut meninger dere ikke klarer å svelge i deres evige dårlige samvittighet?

Horfor gidder du å skrive dette hvis dette plager deg så voldsomt som du gir uttrykk for?

Hvorfor ikke kontakte de som driver kvinneguiden i stedet?

Antageligvis så er grunnen til at dine poster og innlegg slettes at du bare sutrer, at du klart ikke er ute etter en løsning, men at du heller vil fyre opp en ny krangel, noe som er uakseptabelt.

Jeg har lest noen av dine andre innlegg, og det er ikke et eneste ord eller setning der som gir inntrykk av at du gjerne vil løse denne "konflikten" og komme deg videre. Dette er kanskje litt lite gjennomtenkt eller?

Jejeje, shame on us... Tror du noen av oss tar dette innover oss? -Svaret er Nei.

Ta kontakt med riktige mennesker og ikke oppfør deg som en unge i barnehagen.

Skrevet

Hvis du har noe å klage inn, ber jeg deg ta kontakt med meg pr pm slik at vi kan se på saken og finne en løsning på problemet.

Mette Forumansvarlig.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...