Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nå har det gått to måneder siden hun lå med en annen. Jeg klarer ikke tilgi henne, men lever allikevel sammen med henne fordi jeg inderlig vil at det skal fungere. Og det fungerer store deler av tida.. Problemet er bare at jeg hater meg selv for å ønske det. Ganske ofte ønsker jeg at jeg kunne bedt henne dra til helvete, og ikke angre et sekund siden. Men jeg har ikke den styrken, og jeg hater meg selv for det. Det har nå holdt på så lenge og slitt så mye på oss begge, at jeg vurderer å søke profesjonell hjelp. Og jeg er ikke typen til det.. Dette høres sikkert stutrete ut, men med de humørsvingningene og de destruktive tankene jeg har, lurer jeg på om jeg er manisk depressiv.. Noen som har noen gode ord?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du må ikke klandre deg selv for at hun var utro mot deg.Det er da helt normalt å reagere slik du gjør-Ikke nok med at hun har ødelagt tillitn,men du ødelegger deg selv hvis du tror du har en slik psykisk lidelse.Hvis dere skal fortsette livet sammen,må dere evnt. gå til terapi.

Gjest StockDama
Skrevet

På med skoene og spring, et slikt destruktivt forhold kan umulig være bra for deg?

Gjest Gjest
Skrevet

Se på deg selv. Du er verdt mye mer enn dette ludderet. Ikke mist selvrespekten pga. henne.

Det er mye sannhet i uttrykket "en gang utro, alltid utro". Nå er terskelen hennes for å være utro mye lavere enn den var før. Hun har fått makt over deg ved å være drittsekk. Hun har vist at hun tør gi faen i alt dere har bygget opp. Ikke finn deg i det.

Det er ikke noe galt i å søke hjelp. Men du skal ikke søke hjelp for å fikse forholdet. Du skal dumpe henne og så søke hjelp for å bearbeide tristheten.

Gjest Gjest
Skrevet

Herregud, dere er så kjappe med å dømme andre mennesker. Jeez, altså...!

Vi vet ingenting om denne jenta, eller deres forhold. Vi vet ikke i hvilken grad hun var utro, hvor lenge det pågikk, hvor lenge de var sammen og om det er barn inne i bildet. Det er mye som spiller inn her.

Trådstarter; gjør hun sitt for at du skal stole på henne igjen? Prøver hun det hun kan for å veie opp for det hun har gjort? Eller føler du deg dum for å "tilgi" henne når det ikke betyr særlig mye for henne?

Gjest Gjest
Skrevet

Morgengretten?Leser du ikke innlegg før du kommer med synspunkte?

Gjør det du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...