Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nemlig lært meg å skifte strømforsyning på pc`n min!!

Ikke vanskelig egentlig, men jeg har ikke særlig datapeiling :D Målet mitt er at innen høsten skal jeg kunne skru fra og sammen hele pc`n min helt uten hjelp :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er!!

Strømforsyningen er en av de tingene jeg aldri har byttet på en PC!

Tror kanskje at sambos PC er moden for bytte av strømforsyning, så da vet jeg hvam jeg skal spørre om råd! :blunke:

Skrevet

Jeg måtte bytte for plutselig sa det poof, pc`n slo seg av og det lukta skikkelig svidd. Det var nemlig vifta på strømforsyningen som hadde gått..

Anbefaler alle å sjekke den nå!

Heldigvis var ikke noe ødelagt, men psu`en var vond å ta i 10 minutter etterpå og lydisoleringen var smeltet.. :o

Skrevet

Flott!

Jeg og måtte gå inn å fikse etter det sa PANG!!!, det var sikringen som gikk. Skiftet den - lærte.

hehe, det er gøyt!

:sjarmor:

Skrevet

|applaus til deg|

Jeg kan noen ting angaende slikt. har putta i ram og slikt, installert hardisker og diverse. Men hver gang gjor jeg noe rart, som aa putte inn feil ram saa de eksploderte ... hehe... uff.. det kom royk og slikt. eller putte alle ide kablene feil vei saa ikke maskinen fant harddiskene etterpaa... men ting pleier aa gaa bra til slutt da...

og det er jo moro og slikt :D

Skrevet

Jeg bruket mange timer på å klø meg i hodet første gang jeg installerte en CD-brenner (i samme PC som en CD-rom). Jeg koblet til alt, men begge skuffene kom ut samtidig.

Etter masse om og men fant jeg ut at jeg kanskje skulle lese papiret som fulgte med.

Nå vet jeg hva en jumper er!

Skrevet

hehe jumperen er brae aa vite hva er...

men de er saa sabla smaa!

Skrevet

Jepp. Alltid gøy når man mister den lille rakkaren ned i kabinettet!

Skrevet

hehe,

er ikke jumperene sote da?

Gjest Admin'C
Skrevet

Den lille jumperen hadde jeg glemt å sete i når jeg kjøpte cdbrenner for en stund siden, lete aldre bruksanvisningen men klarte heldigvis å løse det og nå har jeg bygd egen maskin

Bygg egen maskin dere også, det er billig og morsomt

Skrevet

Vet ikke om det er like morsomt å bygge PC når hele arbeidsdagen (nesten) går med til å skru fra hverandre og sette sammen PC-er..

Men man kan i hverfall spare noen kroner her og der.

(Hvis man ikke er meg og får ting ganske så billig gjennom jobben da, veldig behaglig med serviceavtale)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...