Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har sikkert skrevet feil men... alikevel, vet dere om noen fine øyenskygger fra dette merket? hvordan er kvaliteten på øyenskyggene, er dette et billig eller dyrt merke? Jeg er interessert i fargene bronsje, lys brun, champagne, ja slike farver... Noen som har slike farver fra dette merke og er dere fornøyde?
Cocktail Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 De er kjempe god =) Lenge siden jeg kjøpte, men den var i en type brun med shimmer. Utrolig pen og sitter lenge! Anebefaler =) Hva prisnivå angår så husker jeg rett og slett ikke, men er vel sånn i middelsklassen..? Gikk forresten inn på www.urbandecay.com, og fant den type øyenskygge som jeg har, samme farge på illustrasjonsbilde å greier, hehe, stilig. Flere år siden jeg kjøpte den. Den er så utrolig pen på! Elsker! Øyenskyggen
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Åh den farven så fin ut, akkurat slike farver jeg er ute etter. Men jeg ser ikke hvor det står hva farven heter, så hvilken farve er det?
Mischa Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jeg liker øyenskyggene til Urban Decay kjempegodt. Mye pigmenter og de sitter hele dagen. Mine favoritter er YDK, Shotgun, Oil Slick, X, Midnight Cowboy rides again og Midnight Cowgirl.. Har også Kiss, Asphyxia, Lounge, Sin, Speed og Uzi.. disse bruker jeg ikke fullt så ofte da jeg ikke kler disse fargene noe særlig eller de blir for glitrende til hverdags.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Hvor er det lurest å bestille disse øyenskyggene fra?
Mischa Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har sett de selger på hqhair.com og asos.com, men asos har dyr frakt.. Jeg kjøper stort sett når jeg er i utlandet (bl.a. Sephora..) og på eBay. Har funnet Urban Decay i USA, England og Frankrike hvertfall..
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Takk for tips. Skal bestille litt senere, men skal satse på å kjøpe den øyenskygge primeren først, gleder med til å få noe nytt.
Søtpotita Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Jeg liker øyenskyggene til Urban Decay kjempegodt. Mye pigmenter og de sitter hele dagen. Mine favoritter er YDK, Shotgun, Oil Slick, X, Midnight Cowboy rides again og Midnight Cowgirl.. Har også Kiss, Asphyxia, Lounge, Sin, Speed og Uzi.. disse bruker jeg ikke fullt så ofte da jeg ikke kler disse fargene noe særlig eller de blir for glitrende til hverdags. Eg MÅ definitivt ha meg ein augeskygge frå Urban Decay! Dersom dei heldt heile dagen så er det jo heaven! Likte spesielt godt Midnight Cowboy rides again. Glitrar den på augelokket, Mischa? Så mange du har! Kva kostar dei når du kjøper dei i butikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå