brudejenta Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Vi sitter og prøver å sette sammen en liste med forskjellig musikk til festen. Har dere noen lister liggende, eller har dere noen forslag til hva slags sanger/artister man bare må ha med på en fest ? Vi prøver å få med musikk som passer de fleste aldre Håper noen kan hjelpe meg
Possibly Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Dette har vi også lurt på, så jeg håper noen svarer.
Gjest nextlife Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Frank Sinatra MÅ bare være på spillelista
KCam Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Har et par forslag til sanger jeg synes er bra: Queen - Crazy little thing called love At Last-Etta James The Romantics - What I Like About You The Proclaimers- 500 miles Percy Sledge - When A Man Loves A Woman Eric Clapton- Wonderful Tonight The Emotions- The best of my love Det er SÅ mye bra/morsom musikk, så det burde ikke være noe problem. Vi skal også ha litt for en hver smak, så jeg har blant annet lånt soundtracket til "Med hjertet på rette staden" av mamma, så da får gamlingene svingt seg de også, hehe.
Lissy Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 (endret) Musikk er så mye og festene varierer etter hva slags gjester som er der! Jeg ville kontaktet et band el.l å hørt med dem om hva som funker. Skal dere spille musikk selv siden dere lurer på hva som er bra å ha med? Jeg var i bryllup i helgen og der hadde de et band som spilte mye forskjellig og det var folk på gulvet hele tiden. De het Perfect Day. De spilte disco, pop, norske hits, ballader, rock 'n' roll og swing! Endret 10. mars 2008 av Lissy
Gjest TutorGirl Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 - Michelle Featherstone - We are man and wife, Go On My Child, God Bless The Child, Coffee and Cigarettes - Sarah McLachlan - Gavin DeGraw - More Than Anyone - Natasha Bedingfield - I wanna have your babies - José Gonzalés - Heartbeats - Mandy Moore - Gardenia - Sixpence None The Richer - Kiss Me - Jason Mraz - I'm Yours - Colbie Caillat - Led Zeppelin - Babe, I'm Gonna Leave You (kanskje ikke helt passende, men en NYDELIG sang) - Lifehouse - You and Me, Everything, You're All I Want - Live - Lightning Crashes - Butch Walker - Mix Tape - The Wreckers - The Good Kind - The Weepies - The World Spins Madly On - Sheryl Crow - Radiohead - Creep (acoustic) er bare 13 enda, men dette er virkelig bra musikk, som jeg synes passer utmerket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå