Gå til innhold

Dermalogica eller MD Skincare?

Anbefalte innlegg

Gjest Stearinpikken
Skrevet (endret)

Jeg har siden i høst brukt dermalogica ultracalming cleanser og skin smoothing cream. Er fornøyd med kremen p.g.a den trekker fort inn og føles glatt og fin på huden. Har sensitiv hudsom blir blank og fet i løpet av dagen, så jeg lurer på om jeg skal prøve en ny rensekrem.

Burde jeg velge:

Ultracalming cleanser igjen

eller Special Cleansing Gel fra dermalogica

All-In-One Facial Cleanser with Toner Fra MD

Endret av Stearinpikken
Videoannonse
Annonse
Gjest Stearinpikken
Skrevet

Noen med innspill?

Jeg ser forresten Active moist fra Dermalogica er olje-fri, kanskje jeg skal kjøpe den også og se om det hjelper.. Det gjør vel ikke noe om jeg eks. bruker rens fra MD og krem fra dermalogica? Eller er det sånn at den fungerer best i sammen?

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

MD Skincare er ikke samme merke som MD Formulations, og det er sistnevnte som stort sett brukes av folk her inne. MD Skincare selges muligens ikke i Norge, heller. Det lureste er nok å høre med en hudpleier, for på egenhånd blir det ofte bomkjøp av ting som ikke helt funker som forventet.

Gjest Stearinpikken
Skrevet
MD Skincare er ikke samme merke som MD Formulations, og det er sistnevnte som stort sett brukes av folk her inne. MD Skincare selges muligens ikke i Norge, heller. Det lureste er nok å høre med en hudpleier, for på egenhånd blir det ofte bomkjøp av ting som ikke helt funker som forventet.

Da så, trodde det var det samme jeg :fnise:

Jeg bestilte active moist i går, og bestiller bare en rens fra dermalogica. Tror du er det er stor forkjell mellom rensene fra dermalogica? Det er jo ganske likt, og er for alle hudtyper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...