Gjest Sansol Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Tenkte å melde meg på et 8-ukers maxi kurs som begynner på torsdag. Er nyskjerrig på hva andres erfaringer med denne kurstypen er? Gikk du mye ned? Er det verdt pengene ? Noen i oslo-området som har en spesiell kursleder å anbefale? Blir kjempeglad for tilbakemeldinger, dette er viktig for meg nemlig
Gjest Bolledeig Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg ville sjekket på grete roede sitt eget forum vektklubben.no (registrer deg som bruker, finn forum) Der vil jeg tro det står en del info og erfaringer
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har ingen erfaring, men har meldt meg på kurs som begynner neste uke
tuji Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har gått på Grete Roede, og det funker. Anbefaler det for alle som vil lære hvordan man kan gå ned i vekt, og bli der. Jeg gikk ned 8 kg.
Gjest blåmobil Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 ja jeg kan absolutt anbefale Grete Roede. Jeg har gått 2 ung kurs og gikk ned 15 kilo. Går nå på Hold vekten kurs. Vel verdt pengene. Også lærer du masse om riktig kosthold i tllegg!
Gjest maureen Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 jeg har gått på et mini-kurs (1 mnd) for to år siden å det fungerte kjempebra!men nå er det på tide å friske opp litt igjen så begynner på et 8-ukers nå på onsdag- gleder meg=D
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har gått to kurs og har gått ned 18 kilo. Nå går jeg på hold vekten-kurs. Er strålende fornøyd, og det er absolutt et kosthold man kan leve med. Lykke til!!
punkyB Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Jeg begynte på kurs i går og blir litt matt med tanke på all den veiingen og at de er så strenge på antall kalorier. Mulig det er noe som går over hvis jeg kommer i gang med dette her. Jeg er litt usikker på om kalorimengdene de anbefaler hver dag er de som passer meg best. Klarer de å justere for mye trening feks. ? Jeg ønsker å gå ned i fett men ikke miste muskler - spiser man for lite så vil man jo ta av muskelmassen. Da spiser jeg heller mer men sunt og vil bruke litt lengre tid på å gå ned. Noen som har noen erfaringer/synspunkter på dette ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå