Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #1 Del Skrevet 3. mai 2003 Sitter her og er helt nedfor og føler alle hater meg, til tross for at de viktigste jeg kjenner har jeg hatt veldig fin kontakt med i dag... det har sikkert noe med gårsdagens alkoholinntak å gjøre.. det er helt normalt. Skal jeg legge meg nå kanskje og glemme disse idiotiske tankene, eller hva? Ja tenker jeg gjør det, fikk ikke så mye søvn i går natt uansett. Det er helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #2 Del Skrevet 3. mai 2003 Du har helt tydelig drukket for mye. Du får legge deg å sondere terrenget litt i morgen. Håper du ikke har sagt og gort for mye dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #3 Del Skrevet 3. mai 2003 Er du gal, alt går helt perfekt, men jeg føler noe er galt. Fysj jeg legger meg ja, og nå mener jeg det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #4 Del Skrevet 3. mai 2003 Det er bare fyllenerver, helt normalt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 3. mai 2003 #5 Del Skrevet 3. mai 2003 Masse vann, sunn mat, gjerne egg, fruktjuice, en banan, b-vitaminer, c-vitaminer, tran og urtete. Og en god bok, før øynene siger igjen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå