Biebie Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Det er ikke lenge siden jeg begynte å bruke mascara fast (i en alder av over 30.....:-) ) Men jeg synes det er så vanskelig å vite når mascaraen er tom. Litt teit kanskje, men sånn er det. Bruker mascaraen fast hver morgen og av og til ekstra på kvelden hvis jeg skal noen steder. Nå har jeg en som jeg kjøpte rett før jul (Lancome hypnose), og nå lurer jeg på om den er tom, børsten virker liksom litt tørrere. Hvor ofte kjøper dere ny mascara?
Gjest Gjest_Mathilda_* Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg bruker samme mascara som deg. Du merker når kosten begynner å bli tørrere, og at den kanskje drysser litt i løpet av dagen. Jeg bytter ut min ca hver 2-3 mnd sånn ca. Som sagt, med en gang den begynner å drysse - bytt
Goldilocks Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 2-3 mnd ja, noen tørker ut/begynner å klumpe seg før, noen senere 3 mnd er forøvrig uansett max, med tanke på bakterier (da særlig hvis du bruker kontaktlinser)
Gjest Lille My:) Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 2-3 mnd ja, noen tørker ut/begynner å klumpe seg før, noen senere 3 mnd er forøvrig uansett max, med tanke på bakterier (da særlig hvis du bruker kontaktlinser) Så siden jeg bruker kontaktlinser og kjøpte mascaraen jeg bruker nå i midten av November, bør den byttes nå? Er ikke tom enda, men er kanskje best likevel?
Gjest Raptuza Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 På mine mascaraer står det 6 mnd og då brukar eg dei så lenge. Har aldri hatt nokon problem med det. Men brukar ikkje kvar dag.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 På mine mascaraer står det 6 mnd og då brukar eg dei så lenge. Har aldri hatt nokon problem med det. Men brukar ikkje kvar dag. Hvilken mascara bruker du? Bare nysgjerrig. Hvis du ikke bruker hver dag, ville jeg trodd en kunne ha de lenger, ja.
estrella Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Min bytter jeg ut etter 2-3 mndr, men det er da fordi den er tom:) Du merker den drysser mer og det er vanskeligere å ta på
Gjest Raptuza Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Hvilken mascara bruker du? Bare nysgjerrig. Hvis du ikke bruker hver dag, ville jeg trodd en kunne ha de lenger, ja. Eg har brukt YSL Effect Faux Cils og bruker no Diorshow.
Goldilocks Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Så siden jeg bruker kontaktlinser og kjøpte mascaraen jeg bruker nå i midten av November, bør den byttes nå? Er ikke tom enda, men er kanskje best likevel? Jeg hadde i alle fall byttet Nå bruker jeg stort sett gull-mascaraen fra YSL, den er supergod, men holder aldri lenger enn 2-3 mnd uansett, selv om jeg ikke bruker hver dag tørker den inn ganske fort... Har aldri opplevd å få øyekatarr el. av å bruke en mascara "for lenge", men vil heller ikke ta sjansen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå