Gå til innhold

Glamourdamene

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva tenker dere om glamourmodelldamer som Lene Alexandra, Helene Rask, Linni Meister, Aylar?

Kroppen til disse jentene, fremstår den som feminin med kvinnelige former? Eller bør man ha litt mer kjøtt på kroppen for å bli ansett som feminin? Jeg synes jo at de har en stram kropp og at de er flotte, men det er kanskje ikke akkurat slike kropper jeg ville ansett som typisk feminin, synest Linni Meister er litt for mager rett og slett.... Men hva tenker dere andre? Er sexy ensbetydende med feminin kropp? Eller er det to forskjellige greier?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Absolutt feminine damer med former, ja. Eg vil dessutan seie at dei har kjøtt på kroppen også, sjølv om ho Meister-dama klart må kunne seiast å vere tynn.

Gjest Gjest
Skrevet

Puppene deres er for store i forhold til resten av kroppen.

Skrevet

Ellers er de jo i god form, så vidt jeg vet, men puppene er da litt for store. Jeg er bare ikke fan av ballong-pupper :)

Men jeg er jo ikke markedet heller ;)

Gjest SMann
Skrevet
Hva tenker dere om glamourmodelldamer som Lene Alexandra, Helene Rask, Linni Meister, Aylar?

Kroppen til disse jentene, fremstår den som feminin med kvinnelige former? Eller bør man ha litt mer kjøtt på kroppen for å bli ansett som feminin? Jeg synes jo at de har en stram kropp og at de er flotte, men det er kanskje ikke akkurat slike kropper jeg ville ansett som typisk feminin, synest Linni Meister er litt for mager rett og slett.... Men hva tenker dere andre? Er sexy ensbetydende med feminin kropp? Eller er det to forskjellige greier?

Som mann synes jeg det er for mye bryster. Kroppene ellers er langt over gjennomsnittet bra. Mer kjøtt på kroppen kan være mer sexy (hvis du mener kjøtt og ikke flesk).

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg syns kroppene deres er lite harmoniske å se på. Jeg syns damer kan være flotte og feminine både som helt slanke og med mer former, men det er noe med helheten, at det skal passe sammen.

Gjest Gjest_maria_*
Skrevet

De har jo tydeligvis ikke drømmekroppen siden de må pumpe opp puppene for å se "bra" ut..Siden de har jukset betyr det at de ikke er fornøyd.Skjønner ikke at de vil ødelegge en kroppsdel bare for å tjene mer penger og for at mennene får noe å glane på i noen år når de sitter på do.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

For den yngre garde, så er glamormodellene veldig pene.Men ettersom de vokser til å blir menn, så vil de heller ha en ekte kvinne :)

Da synes de at stoore silikonpupper og perfekt figur blir kjedelig i lengden..

Skrevet

Jeg tror det er mange menn som kan styre sin begeistring for silikonpupper, men tror vel neppe det er så mange menn som syns disse damene har "kjedelige kropper"? Glamourmodellene er vel ikke nødvendigvis supertynne selv om de er slanke? Jeg skulle gjerne hatt glamourmodellkropp minus de store puppene. Når puppene er så oppblåste og feilproposjonert i forhold til resten av kroppen syns jeg det ser vulgært ut nesten uansett hva man har på seg. Men det er kanskje litt av poenget også?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg tror det er mange menn som kan styre sin begeistring for silikonpupper, men tror vel neppe det er så mange menn som syns disse damene har "kjedelige kropper"? Glamourmodellene er vel ikke nødvendigvis supertynne selv om de er slanke? Jeg skulle gjerne hatt glamourmodellkropp minus de store puppene. Når puppene er så oppblåste og feilproposjonert i forhold til resten av kroppen syns jeg det ser vulgært ut nesten uansett hva man har på seg. Men det er kanskje litt av poenget også?

Jo jeg tror at i lengden så blir slike kropper kjedelige for menn. Yngre menn vil lettere la seg facinere av slike kropper.

Skrevet

Glemte: Jeg syns mange av glamourmodellene er utrolig pene i ansiktet. Også de få gangene man ser bilder av de uten masse sminke. Aylar for eksempel har et utrolig pent fjes. Men hun Lene-Aleksandra?! Hun skjønner jeg ikke at menn kan falle for. Uavhengig av den dumme fnisingen og bimbo imaget så er hun bare et av de mest sjarmløse menneskene jeg har sett. Men det kan jo hende hun er et skikkelig sjarmtroll privat selvsagt...

Skrevet
Jo jeg tror at i lengden så blir slike kropper kjedelige for menn. Yngre menn vil lettere la seg facinere av slike kropper.

Tror du det? Jeg vil i såfall tro at enhver kropp kan bli kjedelig for en mann i lengden. Hvorfor skulle en glamourkropp være kjedeligere enn en u-glamourkropp liksom? Hvorfor er en pen kropp kjedeligere enn en mindre pen kropp? Jeg kan skjønne det når det gjelder ansikt, at alt for glatte og objektivt sett veldig pene ansikt kan være pregløse og kjedelige, men at pene kropper blir kjedelige?

Det høres nesten ut som en sånn trøsteregle/sutteklut for oss kvinner som har normale kropper som ikke er spesielt perfekte. Men mulig du har rett? (må spørre en mann om dette ;) )

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Tror du det? Jeg vil i såfall tro at enhver kropp kan bli kjedelig for en mann i lengden. Hvorfor skulle en glamourkropp være kjedeligere enn en u-glamourkropp liksom? Hvorfor er en pen kropp kjedeligere enn en mindre pen kropp? Jeg kan skjønne det når det gjelder ansikt, at alt for glatte og objektivt sett veldig pene ansikt kan være pregløse og kjedelige, men at pene kropper blir kjedelige?

Det høres nesten ut som en sånn trøsteregle/sutteklut for oss kvinner som har normale kropper som ikke er spesielt perfekte. Men mulig du har rett? (må spørre en mann om dette ;) )

Nå tenker jeg mer på det som ikke er ekte ved kroppen da, som silikon feks :)

Skrevet

Jeg synes stort sett ikke glamourmodeller har flotte kropper.

Gjest Mirina
Skrevet

Minus silikonpuppene, hadde jeg ikke hatt mye i mot å ha en slik kropp.

Skrevet

Damer med ballongpupper og hudfarge alá gulrot, synes jeg ikke er så veldig vakkert...

Men - noen av glamourmodellene har flotte kropper, synes jeg. Jeg er ikke prinsipielt imot silikonpupper, det kan være pent så lenge puppene ikke er så siiinnsykt store.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Ekte glamourpiker, er selvsagt noe helt annet...

Jeg valgte nicket mitt for mange år siden, før Aylar og co kom på banen... Da glamourpiker var (iallefall i mitt hode) mer av typen Marilyn Monroe, Betty Paige, Anita Ekberg og co. De kvinnene hadde former og var sensuelle, og jeg skulle gjerne kunne identifisere meg med dem.

Dagens glamourmodeller blir for meg dårlige kopier av det som for meg var originalene...

Gjest Gjest
Skrevet

Synes kvinner som har naturlig hotte kropper, som Mira Craig og Elin Tvedt, er mye mer sexy. Det er i stor grad silikonen som ødelegger. På den andre siden er det pirrende med en kvinne som så åpent og 100% satser på å bli et sex-symbol, tanken er noen ganger opphissende. Er mann.

Gjest Gjest
Skrevet

Som kvinne syntes jeg at Aylar er fantastisk vakker. En del av de andre har for store puper. Men nå vet heg ikke hva Aylar har for tia da, det varierer jo litt med henne og størrelsen på puppene.

Gjest Gjest_Mina_*
Skrevet

Ja,disse modellene har fine kropper.Slanke og veltrente.

Når det er sagt er det mye unaturlig med disse jentene også. Silikon har så og si alle gmodellene. Ser selvsagt at runde faste bryst er pent, men skjønner ikke hva som er så stas med det når det er plastikk. (Men menn tenner på det da).

Med Silikonlepper, falske vipper og så utrolig mye sminke (over hele kroppen),blir noe falskt over dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...