Gå til innhold

Underskjørt

Anbefalte innlegg

Gjest Augustbrud 08
Skrevet

Noen som har link til et sted for underskjørt? Eller som evt. kan fortelle meg hva det heter på engelsk, så kan jeg lete på eBay eller noe?

Tusen takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er billig men velg med omhu, de er ikke som de du kjøper i brudebutikken. Jeg målte og kjøpte et tre-ringers, endte med å klippe ut et lag tyll, ta ut to ringer og krympe den nederste mye. Men det funket bra til slutt. Og jeg sparte tross alt minst 1500 kr.

Jeg vil absolutt anbefale en ring, med mindre kjolen er smal nederst, det gjør det mye lettere å gå.

Gjest Eline80
Skrevet
Noen som har link til et sted for underskjørt? Eller som evt. kan fortelle meg hva det heter på engelsk, så kan jeg lete på eBay eller noe?

Tusen takk for svar :)

Jeg bestilte fra ebay, men når jeg fikk det var det for lite. Kinesisk onesize er tydligvis mindre enn europeisk onesize. Jeg er ikke veldig stor, normal pluss. Men så tok jeg kontakt med "Din kjole" og hun ordnet et underskjørt for meg etter mine mål til kr. 400. Send henne mail med målene dine så får du ett som passer akkurat deg.

http://www.dinkjole.no/page.php?ID=C

Gjest Allerede gift...
Skrevet

Hei, jeg bestillte fra Christiane.no. De har flere forskjellige typer, både med en ring og to ringer... De passet perfekt og jeg tror jeg betalte 7 - 800,-

- S.

Skrevet

har lurt litt selv på om jeg skal kjøpe underskøy fra internett eller butikk. Tror faktisk jeg skal kjøpe fra butikk, for siden jeg ikke har sånn peiling på hva som ser best ut under min kjole - er jeg redd for at det ikke blir like fint hvis jeg finner på å kjøpe underskjørt selv fra internett kontra å få litt rådgivning fra erfarne i brudesalong...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...