Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Ahhh trenger og faa ut til frustrasjon!!! Ok har skrevet endel ganger foer her, ang min kjaere som aldri hadde tid til og se meg, som overnatta hos venninner og som alltid hadde en elle anna unnskyldning for ikke og se meg... Begeret mitt overfyltes og naa er det slutt... Men gjorde jeg riktig?? Vi har gaatt en uke uten og se hverandre, dvs, han fikk pressa meg inn i den travle timeplanen hans et par timer soendag formiddag... Han fortalte han skulle ringe meg, uten at han ringte, 2 ganger.. Han jobber veldig mye, og sier det er pga av jobb han ikke kunne se meg (men og dra paa middag med venninner/kollegaer, det hadde han tid til).. Han drar utenlands idag (har dratt) og skal vaere borte i 2 mnd.... Han har visst dette den siste uka, og har allikevel ikke gjort noe for og treffe meg.. de foerste dagene sa jeg ingenting, da jeg kunne forstaa at han hadde ting og gjoere foer han dro, men da det da skjedde om igjen og om igjen, fortalte jeg han rett ut hva jeg syntes om dette... (2 dager siden).. han ble veldig lei seg, begynte til og med og graate (paa tlf selvfoelgelig da jeg aldri treffer ham), og sa at det var kun pga jobb og at han ikke hadde hatt tid til og konsentrere seg om meg... Deretter, idag morges ringte han meg. og SAA... han hadde planlagt og dra ikveld fortalte han meg.. Men nei, han dro kl-3, venninna hans kjoerte han til flyplassen... og gjett hva, neida han kunne ikke engang ringe meg for og si at han skulle dra tidligere.. Jeg saa han helt tilfeldig paa gata, mens han lempa inn koffertene sine. Jeg ble helt maal-loes, og gikk bort til ham og oeste ut med masse greier jeg kanskje ikke burde sagt; "Kunne du ikke engang ringe meg? du har saara meg noe javelig denne maaten du oppfoerer deg paa! Jeg vil verken se eller prate med deg mer!" Han ble lei seg, men han kunne vel ha tenkt seg at jeg ikke ville like noe saant? Ble saa innmari forbanna. Foeler han ikke er verd verken tid eller tanker fra meg.. Men paa samme tid vet jeg at han er en utrolig bra person, og en fin gutt, og har et veldig godt hjerte.. hvorfor kunne han ikke bare ha behandla meg slik jeg ville han skulle behandle meg? Eller er det jeg som overreagerer? Da han visste hvor mye det betydde for meg, i det minste hoere fra ham foer han dro! (PS. vi har kjent hverandre 8 mnd, vaert sammen som kjaerester 2 uker)
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Det skal ikke være sånn knappe to uker inn i et forhold. Synes du tok en riktig beslutning (basert på det lille du har skrevet her). Så får du heller vurdere om du vil gi han en sjanse til dersom han tar kontakt...
LilleCanCan Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 (endret) jaja... den kjærleika, den kjærleika. Endret 2. mars 2008 av LilleCanCan
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 To uker? Og den ene uken har dere ikke sett hverandre engang?
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Det skal ikke være sånn knappe to uker inn i et forhold. Synes du tok en riktig beslutning (basert på det lille du har skrevet her). Så får du heller vurdere om du vil gi han en sjanse til dersom han tar kontakt... ENIG!
Gjest Pet Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Når det blir så mye om og men på bare to uker så må du enten like det veldig stormfullt eller droppe hele greia.
Gjest lillebøll Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Så mye dramatikk på så kort tid hadde ikke vært noe for meg nei.
Bomull Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Nei det hadde nok blitt litt mye for meg på så kort tid.... Ehm, at en mann (eller en kvinne) gråter fordi man krangler på telefonen etter å ha vært sammen under to uker synes jeg er rimelig sært... Jeg hadde styrt unna...
Gjest traadstarter Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 takk. trodde dere kom til og si at det var jeg som var den saere her.. Han fortalte meg i begynnelsen at han var veldig sentimental og begynte og graate raskt, men... tror kanskje ikke det var saa reelle taarer han kom med da jeg sto mot ham.. Hvis han hadde foelt seg saa javelig tror jeg kanskje han kunne gjort et eller anna for og forandre situasjonen og ikke bare dratt uten videre, uten engang og si farvel.. Herlighet, men det som irriterer meg mest er at jeg likte ham ikke i begynnelsen, mens han fortalte meg at han var forelska for leeenge siden.. Og da jeg omsider gav etter, og falt for ham (eller, hvertfall fikk litt foelelser), jo da var det HAN som ikke ville se meg mer? Men det gjoer meg helt sinnsykt forbanna naar jeg tenker paa hva det kunne blitt, hvis han bare ikke hadde oppfoert seg slik han gjorde! Han har sagt opp leiligheten mens han er borte, og skulle liksom legge igjen tinga sine hos meg.. Men nei, han skulle visst legge dem fra seg hos sjefen fordi det var enklere. Enklere my ass, jeg driter vel i hvor han legger fra seg koffertene sine, men han kan da vel ringe for og si at han trenger ikke min service lengre? Ah.. ogsaa kom han med den unnskyldningen at han ikke fikk ringt meg pga han ikke hadde saldo.. EH! du har da hustelefon! sa jeg! Nei, men han var visst aldri inne og hadde ikke tid til og ringe meg... Og da jeg spoer om han egentlig vil se meg igjen sier han: Selvfoelgelig, hvordan kan du tro noe annet? Herlighet blir saa javelig forbanna, vil bare glemme ham, og ikke tenke paa hvor sinnsykt snill og god han var.
Paladin Skrevet 2. mars 2008 #11 Skrevet 2. mars 2008 Jeg synes at en mann som har mer tid til sine venninner enn sin nye kjæreste neppe mener noe alvor med forholdet. Om man er virkelig glad i kjæresten så finner man tid til henne. Kan man ikke treffes hele tiden så sørger man for å ringe, skrive sms'er etc. Så jeg tror at ts gjorde det eneste rette her. "Kjæresten" hennes hadde ingen respekt for henne og forholdet og gjorde altfor lite for å pleie forholdet. Det tyder på at forholdet ikke var så viktig for ham. TS fortjente mye bedre enn det hun fikk av ham og det er ikke noe rart at hun fikk nok og slo opp. Jeg hadde forstått ham om det hadde vært enkelthendelser hvor han ikke hadde prioritert forholdet. Men når han etter at hun tydelig har sagt fra at hun ikke synes han prioriterer henne og forholdet gjentatte ganger fortsetter å si han ikke har tid til henne ja da satset ikke han på forholdet. Jeg synes det er rart at "kjæresten" til TS faktisk var interessert i å definere dem som kjærester når han tydeligvis likte seg bedre med venninnene sine. Det var veldig dårlig gjort overfor TS. Han kunne heller sagt at de bare var venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå