Gjest H Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Skal kjøpe forlovelsesring til kjæresten min, og jeg har falt litt for en ring i hvitt gull med rosa sten. Kjæresten min er ikke sånn veldig "rosa", men hun så ringen i butikken for et halvt år siden og sa den var såååååå søt. Burde jeg satse på den eller? Jeg tenker at hun skal jo ha den på seg hver dag for resten av sitt liv, er det dumt at den er rosa da. Hun kler seg aldri i rosa egentlig, og er nesten litt guttejente. Det er denne ringen. Eller burde jeg safe og kjøpe denne som er litt mer kjedelig, men asser til alt liksom?
IloveNY Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Den med rosa sten er jo litt mer spesiell Så koselig at du tenker på sånt! Hun kommer nok til å bli kjempe glad uansett hva slags ring du gir henne:)
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Syns den rosa var fin, jeg (og jeg liker strengt tatt ikke rosa :rosasmil: ) Hvis hun syns den rosa var "såååå søt" for et halvt år siden liker hun den nok fremdeles, skulle man tro.
Amalie_85 Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Syns ikke den var så søt jeg da. Hadde nok blitt gla, men tror nok jeg ville hatt alle stene hvite. Så jeg likte den øverste, men da ikke i rosa. Vanskelig å si hva hun syns om den nå, morro at du tenker over at ho ikke går i rosa. Jeg tenker jo og at det kanskje er litt dumt at ringen aldri vil "passe til noe".
Gjest H (ts) Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Jeg tenker jo og at det kanskje er litt dumt at ringen aldri vil "passe til noe". Det tenker jeg også. Samtidig tenker jeg at hun sikkert vil ha denne ringen for resten av livet, liker hun den like godt når hun er 80 år? Jeg synes den er fin, kan se at den er nydelig, og skjønner at hun liker den. Kanskje jeg skal kjøpe den andre og heller kjøpe den med rosa sten til en annen anledning?
Prinsesse Snuppelure Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Det tenker jeg også. Samtidig tenker jeg at hun sikkert vil ha denne ringen for resten av livet, liker hun den like godt når hun er 80 år? Jeg synes den er fin, kan se at den er nydelig, og skjønner at hun liker den. Kanskje jeg skal kjøpe den andre og heller kjøpe den med rosa sten til en annen anledning? Ringen var helt skjønn, synes jeg. Men så liker jeg et slikt design også da, synes den andre kanskje var litt mer "kjedelig". Men det er jo helt opp til enhver å si hva en liker. Jeg hadde sagt det samme som din kjære, åååå sååå nydelig! Lykke til, uansett! (jeg fikk en nyydelig ring min kjære helt selv hadde plukket ut, og jeg elsker den simpelthen!)
Gjest Aleksandra Løkken Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Hei! Flotte ringer begge to! Men jeg personlig synes ikke at den andre ringen (med hvite steiner) er en forlovelsesring... Kan helt sikkert brukes som det, og den var utrolig fin så ikke noe iveien med det:) Men jeg syns nå iallefall at du burde gå for den rosa:) Den var liksom så mye flottere! Du kjenner kjæresten din best, og likte hun den for et halvt år siden så liker hun den nå også! Lykke til!
Molly80 Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Skal kjøpe forlovelsesring til kjæresten min, og jeg har falt litt for en ring i hvitt gull med rosa sten. Kjæresten min er ikke sånn veldig "rosa", men hun så ringen i butikken for et halvt år siden og sa den var såååååå søt. Burde jeg satse på den eller? Jeg tenker at hun skal jo ha den på seg hver dag for resten av sitt liv, er det dumt at den er rosa da. Hun kler seg aldri i rosa egentlig, og er nesten litt guttejente. Det er denne ringen. Eller burde jeg safe og kjøpe denne som er litt mer kjedelig, men asser til alt liksom? Synes ikke den siste var kjedelig jeg... men det første var fin den å.. men den andre var mer nøytral når man tenker på at hu skal ha den på seg leeenge:)
Leo Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Billige ringer med stener fattet på denne måten, varer uansett ikke mer enn noen få år ved daglig bruk, så "livet ut"-perspektivet trenger du ikke ta hensyn til . (Og det sier jeg ikke for å være ekkel!)
Karmela Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Ring nummer tooo! En ring som alle kan si noe pent om. Rosa, det er liksom så... rosa ...
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Jeg ville absolutt foretrukket ring nr to av disse.. Og det er SELV OM jeg liker rosa og er litt pyntete av meg. Men jeg ville heller ikke tenkt at en slik ring skulle brukes "livet ut" heller. Dere finner dere vel gifteringer sammen, så etter at dere er gift kan hun jo velge om hun vil bruke forlovelsesringen hver dag eller bare av og til. Jeg fikk en "frieri-ring" av mannen min da han fridde. Den gikk jeg med hver dag til vi gifte oss. I ettertid har jeg brukt den når jeg har følt for det, men ikke til hverdags.
Hønemora Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Ej ville ha gått for ring nr to... Den rosa va NYDELI, men veit ikkje om ej ville hatt live ut... Den rosa kan no være ett tips til morgengava :D
Gjest IMK Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Rosa sten i et smykke kan gå fint til en person som ikke kler seg i rosa. Jeg kler meg aldri i rosa men fikk et smykke av kjæresten min noen å tilbake med rosa sten som jeg går med hele tiden. Når man mottar en sånn gave er det når alt kommer til alt ikke så viktig om ringen er akkurat perfekt. Det at den kom fra deg, at du plukket den ut, kommer til å bli det aller viktigeste. Ringen kommer til å bli som en del av henne selv på grunn at hva den betyr for henne, ikke på grunn av hvordan den ser ut. Så hvis du liker ringen med rosa sten best synes jeg du burde kjøpe den med rosa sten!
Gjest Gjest_Sanna_* Skrevet 6. mars 2008 #14 Skrevet 6. mars 2008 Her må jeg si meg enig med Leo. Disse ringene vil ikke vare livet ut. Og personlig synes jeg det hadde vært mye bedre å fått en sten som har vært ekte, enn mange store av zirkonia som de to du har funnet. Det kan jo være greit om hun kan bruke ringen livet ut om hun ønsker det...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå